Terug naar overzicht
Hoi IngeWij zijn niet getrouwd in Mantovani maar we hebben er wel enkele trouwfeesten meegemaakt. Het eten etc is goed hoor maar ik vind dat er heel wat nadelen aan verbonden zijn: Je kan niet blijven slapen, wat al wil zeggen dat een van jullie bob moet blijven en dat dan ook nog met dat kleed... Het is een erg verouderde zaal he, al dat brons spiegelglas... Ik weet het niet, het is zeker niet iets wat ik zou doen.Wij zijn getrouwd in St. Hubert in Ronse of ook Het klokhof is goed. Mvg, Annelore
Hoi IngeWij hebben gekozen voor Salons Mantovani! We kenden de zaal niet, maar zijn gaan kijken en hadden direct een fantastisch gevoel! Wij hebben wel voor zaal Diana gekozen, die is veel moderner dan de andere zaal met de spiegels!! Ze reserveren voor ons ook de derde zaal ingeval de receptie binnen moet worden gehouden. Wij zijn heel vriendelijk ontvangen geweest en tot hiertoe kunnen wij alleen maar positeif spreken over de zaal en de mensen die er ons al hebben geholpen. Ik kreeg de waarschuwing dat de aanpak hier minder persoonlijk zou zijn, maar we hebben hier totaal niks van gemerkt, integendeel! Ik zou zeggen, zeker een bezoekje brengen!GroetjesIne
Dank u voor je reactie. Heb nu ondertussen van een vriendin gehoord dat ze er enkele weken geleden naar een trouwfeest is geweest en dat het heel goed was. Morgen bel ik voor een afspraak. Groetjes. Inge
We hebben gekozen voor Salons Mantovani. En wij hebben gekozen voor zaal paola. Wij zijn zelf nogthans niet antiek, maar persoonlijk vind ik dat de zaal veel gezelliger is dan zaal diana en ik vind ze chicque, niet ouderwets. Maar dat zijn smaken he. Ik ben in ieder geval heel tevreden.