Terug naar overzicht
Ook wij trouwen volgende week zaterdag.Op meteo-vista is de voorspelling nog niet zo slecht, maar dat verandert elk uur...Als het echt blijft regenen nemen wij onze foto's op een andere dag.Binnenlocaties: Centraal Station mssn?
Ik hoop toch op een straaltje zon of op z'n minst geen regen.. Je kan misschien de voetgangerstunnel proberen of een overdekte hal? Park Noord ofzo? Ik dacht hier al eens gelezen te hebben dat je in het station toestemming moet vragen.
De weersvoorspelling voor Mechelen krijgt momenteel een 9 ;) Ik hoop echt dat dit zo blijft... maar zo'n dingen veranderen constant.Aan de kaaien in Antw. heb je overdekte stukken? Deurne zou ik echt niet weten...
Hier zie ik ook een 21 graden en licht bewolkt! :)Wordt iedere dag beter ;)
hier zag het er toch ook doenbaat uit 23 graden en 45% kans op regen hoop ook op goed weer
als iemand zaterdag foto's in het park van kasteel den brandt neemt spring dan eens binnen in het kasteel, wij zitten daar vanaf 13h30 te eten !!
hoiSterckxhof is heel mooi om foto's te trekken (vlakbij het gemeentehuis, wij hebben daar onze suite-foto's genomen). Wij hadden Felixpakhuis en Pomphuis als binnenlocaties voorzien...groetjesJoyce
Het weer lijkt te keren eind deze week dus... Laten we hopen want vrienden van ons hebben dan ook hun grote dag...