Terug naar overzicht
iemand voor grime laten langskomen? Een play-station binnen plaatsen met spelletjes, of gezelschapspelletjes/speldozen installeren voor de kinderen... een clown ofzo... ik weet niet hoever je erin wil gaan natuurlijk :)
Voor playstation zijn ze volgens mij nog te jong (in alle geval konden onze jongens op die leeftijd nog niet spelen), maar idd een clown, die ondertussen ook de volwassenen entertaint is wel kei tof! (twee vliegen in één klap)ik weet niet of er nog andere kinderen gaan zijn, en welke de leeftijdscategorieën zullen zijn, daar kan je je best op baseren.Onze kids zijn 8 en 10 dan, en zij mogen met een kodak heel de avond foto's maken. Ze verheugen zich al op deze belangrijke taak! Bij ons zullen er maar 3 kindjes zijn (nog een neefje van 10)Je kan ze mss een paar kleine taakjes geven! Is ook altijd leuk.
ik weet op verschillende plaatsen kan je zo speeldozen voor kinderen huren.voorbeeld zie hieronder, maar er zijn nog plaatsen waar je van die dingen vindt.http://www.pimpamparty.be/pimpamparty
kijk eens op de site van jan bogaerts, daar kun je veel leuke dingen huren... ook voor kleinere kinderen.Wij hebben van daar een springkasteel, airhockey-tafel, reuze 4 op een rij en spiraal...
Bedankt iedereen voor de bruikbare tips ! We brainstormen verder (nu over oa traiteur, dagindeling, ceremonie ... en hoe 'intiem' we onze trouw zien (gastenlijst ...) en dat laatste is nog het moeilijkst van allemaal lijkt me.