Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe locatie leuker maken voor kinderen ?

4-9-2011 11:11:14
Dag bruidjes (in-spé),
na heel lang zoeken hebben we eindelijk een locatie gevonden waar we onmiddellijk een JA gevoel hadden en hebben een optie lopen tot vrijdag. We willen onze kindjes (dan 3,5 en 6 jaar) zo optimaal mogelijk bij onze trouw- en feest betrekken (is eerder een namiddagfeest tot ongeveer middernacht) dus zijn we nu aan het "brainstormen" hoe we de locatie oa wat leuker voor kinderen kunnen maken. Springkasteel zal er zijn ... hebben jullie ook nog andere ideeen (eventueel ook voor binnen ?)
Locatie is regio Oudenaarde.

Alvast bedankt voor de ideetjes !

Groetjes

Els

Els
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 490

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik4-9-2011 11:41:10

iemand voor grime laten langskomen? Een play-station binnen plaatsen met spelletjes, of gezelschapspelletjes/speldozen installeren voor de kinderen... een clown ofzo... ik weet niet hoever je erin wil gaan natuurlijk :)

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik4-9-2011 12:23:33

Voor playstation zijn ze volgens mij nog te jong (in alle geval konden onze jongens op die leeftijd nog niet spelen), maar idd een clown, die ondertussen ook de volwassenen entertaint is wel kei tof! (twee vliegen in één klap)
ik weet niet of er nog andere kinderen gaan zijn, en welke de leeftijdscategorieën zullen zijn, daar kan je je best op baseren.
Onze kids zijn 8 en 10 dan, en zij mogen met een kodak heel de avond foto's maken. Ze verheugen zich al op deze belangrijke taak! Bij ons zullen er maar 3 kindjes zijn (nog een neefje van 10)
Je kan ze mss een paar kleine taakjes geven! Is ook altijd leuk.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-9-2011 16:17:44

ik weet op verschillende plaatsen kan je zo speeldozen voor kinderen huren.
voorbeeld zie hieronder, maar er zijn nog plaatsen waar je van die dingen vindt.

http://www.pimpamparty.be/pimpamparty

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik4-9-2011 21:57:28

kijk eens op de site van jan bogaerts, daar kun je veel leuke dingen huren... ook voor kleinere kinderen.
Wij hebben van daar een springkasteel, airhockey-tafel, reuze 4 op een rij en spiraal...

Els
30-6-2012
 Meld misbruik5-9-2011 10:39:49

Bedankt iedereen voor de bruikbare tips ! We brainstormen verder (nu over oa traiteur, dagindeling, ceremonie ... en hoe 'intiem' we onze trouw zien (gastenlijst ...) en dat laatste is nog het moeilijkst van allemaal lijkt me.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...