Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menu kaartjes..

4-9-2011 16:00:11
Hejj

Vraagjes.. ik was juist eens aan het denken aan menu kaartjes..
wordt dit gedaan ofniet, de mensen kunnen toch niet echt kiezen hé :) en ik heb dat eigenlijk in onze familie nog nooit gezien op een feest dat er menu kaartjes staan..

dus vraag ik het maar aan jullie hé

alvast bedankt
groetjes jamie x

jamie
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 368

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-9-2011 16:34:14

Onze feestzaal doet dit zelf...en eigenlijk vind ik dit ook best wel makkelijk (heb dat ook graag op andere trouwfeesten: dan kan ik dat op voorhand al eens lezen en weet ik wat ik lekker/minder lekker zal vinden (Ben niet zo'n makkelijke eter en door de menu al te weten weet ik dat ik misschien van het voorgerecht nog wat kan bijvragen als ze rondkomen als ik het hoofdgerecht bv. niet zo lekker vind...zodat ik toch niet van m'n sus ga door niks te eten) of omgedraaid: als alles enorm lekker is dan weet ik waar ik zeker nog een plaatsje voor moet laten (voor dessert bijvoorbeeld ).

Ook voor mensen met allergiën is dit volgens mij ook interessant: mijn schoonzus heeft bv. een allergie voor kaneel (kan daar echt aan dood gaan) dus als er een dessert op staat met een snuifje kaneel, dan weet ze dat ze dat moet laten liggen (terwijl ze het misschien gewoon zou opeten als het voor haar neus werd gezet, zonder te weten wat het is). Haha OK effe worst case scenario ma kom...je weet maar nooit

Ik zou het dus wel doen...

jamie
9-3-2012
 Meld misbruik4-9-2011 18:24:48

hejj chantal

bedankt voor de reactie.. kzal dat dus zeker en vast maken die menu kaartjes,
onze feestzaal maakt de kaartjes niet dus moet ik die in elkaar steken maarja geen probleem heb daar nog wel ff tijd voor want weet de juist menu nog niet eens

groetjes jamie x

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik4-9-2011 19:44:38

Hey jamie, tijdens mijn bezoek aan verschillende feestzalen heb ik gezien dat dit toch overal in mekaar werd geknutseld, ofwel door de zaal maar meestal door de trouwers zelf dus waarschijnlijk ga ik het ook zelf in mekaar knutselen

Geniet nog van je voorbereidingen he !

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik4-9-2011 21:20:27

wij wilden ze niet maar blijkbaar wil 'men' toch graag zien wat er gegeten wordt.

Wij gaan er zelf maken met ons logo op (die van de feestzaal zijn werkelijk spuuglelijk) en voorzien er wel maar 1tje per tafel.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik4-9-2011 22:41:06

hier ook maar 1 tje per tafel in stijl huwelijksuitnodiging

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik5-9-2011 10:36:04

Bij ons deed de zaal ook het nodige voor de menukaartjes. We hadden wel inspraak zodat de kleuren werden afgestemd op onze themakleur.

Ik denk dat de meeste mensen wel graag weten wat er ongeveer op het menu staat zodat ze hun "eetgedrag" kunnen aanpassen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-9-2011 19:50:19

Bij een trouwfeest hoort dat er nu eenmaal bij... Kan je snel en goedkoop zelf maken en idd, 2 à 3 per tafel van 10p. is zeker voldoende! Doe dit zeker niet per persoon, want dan staat de tafel onmiddellijk vol en onoverzichtelijk...

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik5-9-2011 21:28:18

Hey Jamie,

Ik ga dit toch ook doen!
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...