Terug naar overzicht
Onze feestzaal doet dit zelf...en eigenlijk vind ik dit ook best wel makkelijk (heb dat ook graag op andere trouwfeesten: dan kan ik dat op voorhand al eens lezen en weet ik wat ik lekker/minder lekker zal vinden (Ben niet zo'n makkelijke eter en door de menu al te weten weet ik dat ik misschien van het voorgerecht nog wat kan bijvragen als ze rondkomen als ik het hoofdgerecht bv. niet zo lekker vind...zodat ik toch niet van m'n sus ga door niks te eten) of omgedraaid: als alles enorm lekker is dan weet ik waar ik zeker nog een plaatsje voor moet laten (voor dessert bijvoorbeeld ).Ook voor mensen met allergiën is dit volgens mij ook interessant: mijn schoonzus heeft bv. een allergie voor kaneel (kan daar echt aan dood gaan) dus als er een dessert op staat met een snuifje kaneel, dan weet ze dat ze dat moet laten liggen (terwijl ze het misschien gewoon zou opeten als het voor haar neus werd gezet, zonder te weten wat het is). Haha OK effe worst case scenario ma kom...je weet maar nooit Ik zou het dus wel doen...
hejj chantalbedankt voor de reactie.. kzal dat dus zeker en vast maken die menu kaartjes,onze feestzaal maakt de kaartjes niet dus moet ik die in elkaar steken maarja geen probleem heb daar nog wel ff tijd voor want weet de juist menu nog niet eens groetjes jamie x
Hey jamie, tijdens mijn bezoek aan verschillende feestzalen heb ik gezien dat dit toch overal in mekaar werd geknutseld, ofwel door de zaal maar meestal door de trouwers zelf dus waarschijnlijk ga ik het ook zelf in mekaar knutselenGeniet nog van je voorbereidingen he !
wij wilden ze niet maar blijkbaar wil 'men' toch graag zien wat er gegeten wordt. Wij gaan er zelf maken met ons logo op (die van de feestzaal zijn werkelijk spuuglelijk) en voorzien er wel maar 1tje per tafel.
hier ook maar 1 tje per tafel in stijl huwelijksuitnodiging
Bij ons deed de zaal ook het nodige voor de menukaartjes. We hadden wel inspraak zodat de kleuren werden afgestemd op onze themakleur.Ik denk dat de meeste mensen wel graag weten wat er ongeveer op het menu staat zodat ze hun "eetgedrag" kunnen aanpassen.
Bij een trouwfeest hoort dat er nu eenmaal bij... Kan je snel en goedkoop zelf maken en idd, 2 à 3 per tafel van 10p. is zeker voldoende! Doe dit zeker niet per persoon, want dan staat de tafel onmiddellijk vol en onoverzichtelijk...
Hey Jamie, Ik ga dit toch ook doen!Groetjes!