Terug naar overzicht
hey orily,Wens jullie een heel mooi leven samen .Trouwens ,heel mooie foto's ,fijn dat we eens mochten kijken !liefs ,vicky
Hey Vicky,Dankjewel voor de wensen! Hopelijk mogen er vele jaartjes volgen en mogen mijn ventje en ik samen oud worden hé! ( Klassiek gezegd ).Zijn foto's die getrokken werden door tante en nonkel, dj en dergelijke. Van de fotografe zelf staan er geen foto's online. Die zijn ook zeker de moeite waard. Elke dag nog stiekem zin om er terug in te kijken. :)Geniet van jullie voorbereidingen hé !! Moest je eens een vraagje hebben over iets mag je me altijd een berichtje sturen hoor :)Groetjes!
Hey Orily,Idd, zeer mooie foto's en je ziet er oooo zoooo fier uit !Dikke proficiat nog en blijven genieten.
Hey Patricia,Dankjewel :) Amaai, kwas zo trots dat we alles van het begin tot einde vlekkeloos konden laten verlopen. Mercikes :)Nog veel succes met jullie voorbereidingen hé !! :) Moest je eens een vraagje hebben over iets mag je me altijd ee berichtje sturen hoor!Vooral genieten van de voorbereidingen, want plots is die dag er ZO vlug !!Groetjes
Dikke proficiat. Heel mooi kleed trouwens, van waar is het, of welk merk? Groetjes
idd super mooi kleed...ben ook nieuwsgierig vanwaar en welk merk...super idee van dat treintje...kan je me in een PM sturen waar je dees gehuurd hebt en kostprijs? vind dit wek gezellig...allemaal samen. en tis wa anders dan de bus of zo é...mvgElien
@ Laurence: Dankjewel! Het is van het merk Marylisse model Mariette collectie 2011. :)@ Elien: Ja, dat treintje was echt wel de treffer van de dag :) Twas nog maar één keer in onze gemeente langs geweest en dacht toen van ' waw dat wil ik ' ( met goedkeuring van mijn ventje natuurlijk ).De kostprijs van het treintje was 650 euro. Wij hebben dit kunnen regelen bij onze ceremoniemeester om dit te huren. Is afkomstig van het Nonnebos in Ieper.Ja, was blij dat alle tantes,nonkels en grootouders ook mee konden met het treintje. Maakt het dan toch wel iets specialer vind ik :)Groetjes Orily
Op de site van Marylisse vind ik wel men goesting ;-) Merci é!
@ Laurence: Super mooie collectie hoor, echt waar! Graag gedaan! Enjoy je zoetocht !! :)
proficiat Orily! heel veel geluk samengroetjesJoyce
Proficiat Orily! Je zag er zoooo gelukkig en stralend uit. Als mijn foto's dezelfde uitstraling hebben dan ben ik nu al een gelukkig vrouw!Heel mooi kleed trouwens. Zag er echt een topdagje uit. Start van een mooi leven samen...Groetjes Tiffanie