Nu Online
Momenteel zijn er 455 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GETROUWD ..... Al bijna 4 maandjes !!! :)

4-9-2011 18:15:41
Hallo iedereen,

Zoals jullie kunnen lezen zijn mijn man en ik bijna 4 maandjes getrouwd :) ! Woensdag 4 maandjes! De tijd is tot nu toe voorbij gevlogen! Wij genieten van alle kleine en grote momenten!

De foto's van ons huwelijk staan de te blinken op onze dressoir samen met ons gevriesdroogd trouwboeket! En elke dag denken we nog terug aan die speciale dag.

Wel zijn wij nog steeds in volle hoop onze video aan het afwachten. De cameraman was deze 2 weken geleden aan het monteren, dus wij verwachten elk moment een telefoontje! Spannend :) Hebben al speciaal een dvd-speler gekocht zodat we onmiddellijk kunnen kijken als we hem kunnen afhalen!

1 oktober is er dan het kerkelijk huwelijk van mijn nicht met haar man! Stiekem zullen mijn man en ik onze eigen dag een beetje herbeleven denk ik :)

Mensen die graag nog een blik willen zien van onze dag hier volgt de link:

Groetjes Orily

Orily
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1484

vicky
4-8-2012
 Meld misbruik4-9-2011 18:40:25

hey orily,
Wens jullie een heel mooi leven samen .
Trouwens ,heel mooie foto's ,fijn dat we eens mochten kijken !

liefs ,vicky

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik4-9-2011 18:46:51

Hey Vicky,

Dankjewel voor de wensen! Hopelijk mogen er vele jaartjes volgen en mogen mijn ventje en ik samen oud worden hé! ( Klassiek gezegd ).

Zijn foto's die getrokken werden door tante en nonkel, dj en dergelijke. Van de fotografe zelf staan er geen foto's online. Die zijn ook zeker de moeite waard. Elke dag nog stiekem zin om er terug in te kijken. :)

Geniet van jullie voorbereidingen hé !! Moest je eens een vraagje hebben over iets mag je me altijd een berichtje sturen hoor :)

Groetjes!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik4-9-2011 19:12:27

Hey Orily,

Idd, zeer mooie foto's en je ziet er oooo zoooo fier uit !

Dikke proficiat nog en blijven genieten.

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik4-9-2011 19:16:18

Hey Patricia,

Dankjewel :) Amaai, kwas zo trots dat we alles van het begin tot einde vlekkeloos konden laten verlopen. Mercikes :)

Nog veel succes met jullie voorbereidingen hé !! :) Moest je eens een vraagje hebben over iets mag je me altijd ee berichtje sturen hoor!

Vooral genieten van de voorbereidingen, want plots is die dag er ZO vlug !!

Groetjes

Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik4-9-2011 20:36:16

Dikke proficiat. Heel mooi kleed trouwens, van waar is het, of welk merk?
Groetjes

elien
22-9-2012
 Meld misbruik4-9-2011 22:00:44

idd super mooi kleed...ben ook nieuwsgierig vanwaar en welk merk...
super idee van dat treintje...kan je me in een PM sturen waar je dees gehuurd hebt en kostprijs? vind dit wek gezellig...allemaal samen. en tis wa anders dan de bus of zo é...

mvg
Elien

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik5-9-2011 11:32:53

@ Laurence: Dankjewel! Het is van het merk Marylisse model Mariette collectie 2011. :)

@ Elien: Ja, dat treintje was echt wel de treffer van de dag :) Twas nog maar één keer in onze gemeente langs geweest en dacht toen van ' waw dat wil ik ' ( met goedkeuring van mijn ventje natuurlijk ).

De kostprijs van het treintje was 650 euro. Wij hebben dit kunnen regelen bij onze ceremoniemeester om dit te huren. Is afkomstig van het Nonnebos in Ieper.

Ja, was blij dat alle tantes,nonkels en grootouders ook mee konden met het treintje. Maakt het dan toch wel iets specialer vind ik :)

Groetjes Orily

Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik5-9-2011 19:52:30

Op de site van Marylisse vind ik wel men goesting ;-)
Merci é!

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik6-9-2011 8:37:09

@ Laurence: Super mooie collectie hoor, echt waar! Graag gedaan! Enjoy je zoetocht !! :)

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik6-9-2011 20:40:07

proficiat Orily! heel veel geluk samen

groetjes
Joyce

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik7-9-2011 0:48:05

Proficiat Orily! Je zag er zoooo gelukkig en stralend uit.

Als mijn foto's dezelfde uitstraling hebben dan ben ik nu al een gelukkig vrouw!
Heel mooi kleed trouwens. Zag er echt een topdagje uit.
Start van een mooi leven samen...
Groetjes Tiffanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...