Terug naar overzicht
Hotel het hemelryck te grobbendonk, ideaal, en een mooie bruidssuite
Molenhuis is Vremde
Wij hebben ons feest gedaan in zaal zuid-West te lier (van het restaurant, zaal is wel volledig gescheiden van het restaurant). We waren hier zeer tevreden over!
La grange te Massenhoven (maar is mss al wat ver voor jullie vanuit Lier bekeken? )xxxHadass (vriendin Jurgen)
Wij hebben dit weekend ons feest in La Grange gehad in Massenhoven en ik kan alleen maar zeer positief zijn over deze zaal. We hebben van al onze gasten complimenten gehad over de schitterende locatie, geweldige bediening, superlekker eten in overvloed...Een aanrader dus.
hey melissa , heb je al eens gehoort bij feestzaal de beemde in kessel dat is niet echt overdreven van lier e ,daar geven ze trouw feesten in een tent en ik heb der fotokes van gezien het echt wel mooi allee ik vind het toch iets hebben en er is ne speeltuin aan moeste er kindjes aanwezig zijn :) mss een optie om eens te gaan bekijken ,de beemde in kessel :)ik wens je nog heel veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
hier ook een super-tevreden bruidje van La Grange in Massenhoven! ik kan van deze zaal echt niets negatiefs zeggen.in Zuid-West hebben wij al eens gegeten met kerstavond, ook heel lekker!De Beemden vond ik persoonlijk niet echt goed. we hebben daar gegeten met mijn vrijgezellen (tijdens de cycling diner tour per fiets door Lier en omstreken). Die tent vond ik heel ongezellig, interieur verouderd, eten was niet slecht, maar nu niet om te zeggen hoogstaand...
't Lepeltje in Duffel, voor feesten vanaf 15 personen
iedereen heel erg bedankt! ik heb er al wat ideetjes bij en hou jullie op de hoogte
Het is uiteindelijk zuid west geworden, eergisteren gaan vastleggen en nu al supertevreden, aftellen maar!
Veel plezier!! Wij waren alvast zeer tevreden op onze trouwdag! En het eten was echt zeer lekker...Geniet er nog van.