Terug naar overzicht
Wij zijn naar Kaarsen Bert geweest in Gent. Ik was ook wat aan de late kant om er 1 te bestellen maar we waren nog op tijd (ook ongeveer 2 weken geleden besteld en morgen ga ik hem halen). Het is wel maar een 'gewone' kaars met onze namen en datum erop geschilderd, geen speciaal modelleke ;-)groetjes en no stress ;-)
zelf de kaars maken ? alle ik bedoel ene kopen in de blokker of cassa en dan op transfert fotopapier (speciaal voor kaarsen) foto met tekstje afdrukken met je printer en op de kaars plakken
je zou nog eentje vinden in roeselare of wingene, Joka is de naam denk ik toch?
wij hebben een kaars laten maken met onze uitnodiging erop en duurde een week, als je een standaard kaars nam was het maar een paar dagen, als je geen kaars hebt, kun je toch nog altijd de standaard nemen van de kerk
Heb vandaag terug naar de kaarsengieterij in brugge gebeld en mag morgenvoormiddag langs gaan,hij zegt dat het geen probleem zal geven om ze nog tegen eind volgende week klaar te krijgenEn als we in brugge zijn gaan we meteen ook kijken voor gerief voor onze schieting komende zaterdag :-)