Terug naar overzicht
met de resolutie kan ik je niet helpen, maar ik blijf het wel de moeite vinden om iets te sturen. beter laat dan nooit geldt zeker bij bedankkaartjes!!!
je moet hiervoor groot formaat foto's hebben om je kaartje te maken... met webresolutie (formaten) ben je niet veel... ik lees dit hier toch vaak dat men problemen heeft met fotografen die enkel lage resolutie beelden afleveren... goeie afspraken maken, dat is dé gouden raad die ik jullie kan meegeven... niks voor niks is mijn contract waar ik mee werk 2 bladzijden lang... alles staat goed omschreven zodat de koppels gerust kunnen zijn...
Hey Sara,Kop op meid, zeer vervelend en echt niet leuk. Kan je ook niet meteen helpen, sorry. Maar ik zou zeggen van even doorbijten meid.Je gasten gaan het super leuk vinden om zo'n bedanking te krijgen en hun gaat die tijd niet zoveel maken, ze gaan het gewoon super hard appreciëren.sterkte xxx
@ Christ, we zijn er alles behalve tevreden van,... nooit vragen we nog iets aan en bevriend iemand voor zoiets belangrijks... Kheb em nu gemaild, ben benieuws naar zijn reactie. ben heel cru geweest tege em ma seg... Mja mn man denkt dat ook dat tijd niet uitmaakt maar toch ...
Stap eens naar een beroepsfotograaf en vraag of hij voor jullie iets moois kan maken tegen een zacht prijsje. Dat is althans wat ik zou doen want met een te lage resolutie kan je echt niet veel kanten op, vrees ik.
Resolutie kan je optrekken met photoshop maar je moet toch een goede basis hebben. Als het webafdrukken zijn van 75 dpi ga je er geen 600 van maken...
kunnen jullie de foto's niet in hoge resolutie aan jullie fotograaf vragen? ik neem toch aan dat hij zijn foto's heeft genomen in hoogst mogelijke resolutie? Als je met een lage resolutie moet vertrekken, dat krijg je nooit goed... je moet gewoon high resolution opnames hebben, en dan kan je zelf aan de slag. Die moet hij gewoon geven eh! Groetjes, Leentje