Terug naar overzicht
Hey Nikki,Mijn vriendin en getuige verzorgt de make-up van bruidjes, ze heeft ook een nagelstudio en komt aan huis haar telefoonnummer is 0494 58 65 50 ik denk dat ze +/- 40 euro vraagt voor proef + opmaken de dag zelf. Haar vindt je terug op facebook op Studio LienAls je liever zelf een workshop volgt, kan ik je chantal dotremont aanraden, dat is in hoegaarden, zij verzorgt eveneens bruidmake-up en geeft ook workshops. Haar email-adres is chantaldotremont@hotmail.com, ze heeft ook een website www.beanangel.beHopelijk ben je er iets mee!Ik ben woon trouwens ook in Tienen, welke feestzaal hebben jullie gekozen?Groetjes en veel voorbereidingsplezier!
Excuses voor de dt fout!
Hoi Nikki,Ik geef zowel workshops thuis als in mijn eigen studio.Natuurlijk doe ik zelf ook bruidsmake-up.Je mag altijd eens rondsnuffelen op mijn website. :-)Als je vragen hebt, hoor ik het graag.Vele groetjes,Laura Color
hey jessica,wij hebben onze feestzaal in herk-de-stad.goedkope zaal en goedkoop qua eten en is heel lekker daar.hebben jullie al een zaal gevonden?jullie willen mss graag ergens in de buurt van Tienen?wij wouden het ook graag, maar bij alle zalen dat we wistenwaren het extra kosten die erbij kwamen, dus ja.bedankt voor de tips, ik ga ze zeker eens contacteren.groetjes
Dag Nikki Je kan altijd eens kijken op www.make-updeluxe.com .Alle soorten workshops zijn mogelijk aan huis.Grtjs
Hello NikkiIk weet dat Le Miroir in Houthalen ook workshops geeft. Zij komt zelfs tot thuis voor zo een workshop. Je kunt er verschillende kiezen zelfs. Zij maakt alles op maat!Je moet maar eens op de website gaan zien www.beauty-lemiroir.beGroetjesTiziana