Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuk nieuw vandaag en nog eenvraagje

4-9-2011 22:50:25
hoi allemaal vandaag leuk nieuws ontvangen papa en stiefmama ( ja je leest het goed er is een lieve stiefmoeder voor deze assepoester ) gaan een stuk sponseren on het feest yeah !!! + papa betaald mijn kleed ongeacht de prijs WOW nooit verwacht maar oh zo welkom k werd al wat misselijk bij de budget berekening
dus hier smile face all day
oh ja mijn vraagje goedkope winkel of site om van die vuurwerkstokjes of hoe het ook heet te vinden
thanks

tima
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 880

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik5-9-2011 7:24:27

Hey tima, das inderdaad een leuk nieuwtje, geniet ervan ! Van die vuurwerkstokjes.... daar kan ik je helaas nie mee helpen.

Liefs vero

Jurgen
1-9-2012
 Meld misbruik5-9-2011 8:45:56

hey,

Hier een site waar vuurwerkstokjes op staan en je kunt ze ook gaan afhalen. (Meer bij Hoogstraten).

http://www.knalgoed.be/index.php?pg=vuurwerk&pid=divers

Groetjes

Hadass

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik5-9-2011 9:43:48

Fijn nieuws!

Je kunt natuurlijk ook nog eventjes wachten tot oudjaar. Dan kun je ze vinden in de meeste doe-het-zelf zaken, zoals de Hubo, en nog op veel andere plaatsen ook.

Groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik5-9-2011 10:14:35

he, dat is wel goed nieuws!!! vuurstokjes kan je kopen rond nieuwjaar of in een winkel waar ze vuurwerk verkopen!! ( ik denk ook wel dat je die kan kopen waar je bakkersmatriaal kan kopen).

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...