Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen Amici

5-9-2011 10:28:28
Hey,

Men verloofde en ik zijn zaterdag eens gaan kijken voor trouwringen. Aangezien men vriend zijn ring enkel in het weekend zal aandoen hebben we besloten om er niet super veel geld aan uit te geven. Zaterdag hebben we min of meer ons gedacht gezien tussen de ringen van Amici. Ze zijn niet zo duur en toch mooi.

Iemand ervaring met deze ringen ? Of ze echt wel goeie kwaliteit zijn enzo ?

Groetjes

Ann
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1118

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik5-9-2011 10:50:49

hey Ann

In het begin van onze verloving heb ik een ring van Amici gepast, en ik vond de kwaliteit toch minder als van andere ringen.
Je voelt gewoon aan het gewicht van de ring dat er veel minder goud in verwerkt zit .(waardoor ze dus ook niet zo duur zijn)

Ik zou toch iets meer uitgeven, aangezien een ring toch een leven lang moet meegaan. Ga bvb eens naar Fede Di Oro, ook goed van prijs en heel goede kwaliteit!

groetjes
Joyce

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik5-9-2011 11:27:32

Ik heb een amici ring, nu toch al 5jaar en ben er supertevreden van. Wij mogen beide geen ringen dragen op het werk dus gaan waarschijnlijk ook voor een ring van dat merk. We vinden ze ook gewoon mooi, wij moeten geen duur specialleke aan onze vinger hebben.

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik5-9-2011 14:04:17

Hallo,

Ik heb geen ervaring met Amici ringen, maar zoals Joyce zegt zal de prijs minder zijn omdat er ook minder goud in verwerkt wordt.

Onze ringen komen van Diane Pacholski (Hasselt), ik weet niet van waar jullie zijn, maar dit is een echte aanrader. Zij maakt de ringen zoals jullie ze willen, dus als jullie weten wat jullie willen kan dat perfect bij haar. Je kan ook "oud" goud binnenbrengen, dat drukt de prijs ook en zo kan je evt nog een emotionele waarde aan jullie ringen geven...

Groetjes
Annelies

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik5-9-2011 14:26:47

Hey,

Volgens mij is daar helemaal geen goud in verwerkt. Het zijn ringen in staal of titanium. Hierdoor zijn ze dus veel goedkoper. Qua kwaliteit zal je, volgens wat ik er al van gehoord heb, absoluut niet aan inboeten omdat deze materialen heel sterk zijn. Het enige wat je niet kan is ze nadien nog vergroten of verkleinen.
Maar ... ik ben geen juwelier ;-) ... stel gewoon de vraag aan de juwelier, die zal jou dat zeker kunnen bevestigen.

Groetjes,

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik5-9-2011 14:52:42

Joyce: We hechten meer belang aan andere dingen. Toch zeker men verloofde. Voor mij mag het een iets duurdere ring zijn,maar voor hem hoeft het echt niet.
Welke prijzen mag je verwachten bij Fede Di Oro?

Annelies:Wij zijn van Erpe-Mere dus zoeken juweliers in de buurt.

Eline: Ik begrijp perfect wa je bedoelt.

Patricia: Je hebt er ook wel in goud hoor denk ik. Maar voor men vriend is het belangrijk dat het sterk is en niet duur. Maar ik ga idd eens info vragen bij de juwelier.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik5-9-2011 15:06:47

hey Ann,

Ja tuurlijk, dit is voor iedereen pesoonlijk hé. Maar omdat dit toch een leven lang moet meegaan...

Titanium zou ik persoonlijk niet doen, kan niet meer van maat veranderd worden. (en de maat kan snel veranderen, tussen het bestellen en afhalen van onze ringen moest die van mijn man 1,5 maat verkleind worden!)

Wij hebben voor onze ringen 680 euro betaald (ik had wel 2 gouden ringen van mijn grootmoeder en 10 briljanten van mijn moeder die nu in mijn ring verwerkt zitten).
Ik zou zeker de moeite eens nemen om naar daar te gaan...

groetjes
Joyce

Natalie
30-6-2012
 Meld misbruik5-9-2011 16:39:29

Hoi Ann,
wij hebben 4 jaar geleden allebei een ring gekocht van amici een stalen.
Die is nog steeds kei mooi en ik mag hem als ik wil altijd binnen brengen om te laten poetsen en dan zijn de meeste krasjes weg en is hij weer helemaal tip-top.
Wij zijn van plan om ook als huwelijksring er één te kopen van amici.
Een aantal vrienden van ons en familie hebben ook van amici trouwringen.

Dus als je het mij vraagt zeker doen!

groetjes Natalie

Elke
26-5-2012
 Meld misbruik5-9-2011 18:46:30

Hoi Ann! Hier een beetje dezelfde reden als bij jullie! Ook wij wilden niet al te dure ringen kopen, hechten ook meer belang aan andere zaken, dat is idd voor iedereen persoonlijk, en ik zal hem omwille van het werk ook soms niet kunnen dragen. Wij zijn vorige week onze ringen van Amici gaan bestellen, beide zijn het stalen ringen geworden, bij mij zijn er 2 briljantjes in, ze zijn simpel maar voor mij zijn ze supermooi en ze hebben ons samen 330euro gekost met graveren bij. De juwelier wist me toch ook te zeggen dat de stalen ringen wel stevig zijn.

Veel succes! Groetjes!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik5-9-2011 18:55:03

Hoi Ann,

Wij zijn dit weekend naar Fedi di Oro geweest en hebben er onze droomringen gevonden. Ik had oud goud meegekregen van mijn ouders en dat was maar liefst 2075 EUR waard! Dat brengen ze dus in mindering van de prijs van je ringen. We hebben daar bovenop ook nog 20% korting gekregen. Onze ringen zijn wel duurder (die van mijn verloofde is 1 cm breed in witgoud en die van mij 1,1 cm met 111 diamantjes) maar je hebt er ook heel veel die goedkoper zijn. Het is echt een aanrader om eens tot daar te gaan! Je ventje kan bijvoorbeeld iets standaard kiezen (een dunne witgouden ring zonder tierlantijntjes) en jij kan dan misschien voor een iets meer bijzondere ring gaan?

Uiteraard bepaalt ieder voor zichzelf wat hij/zij aan trouwringen uitgeeft maar hou er wel rekening mee dat dat het enige is wat van je trouw overblijft dat je elke dag nog ziet en je herinnert aan je mooie dag. Je draagt ze je hele leven lang dus ik zou voor kwaliteitsvolle materialen en een design dat je binnen 30 jaar nog graag ziet gaan.

Veel succes bij je keuze!

Liefs,

Nathalie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-9-2011 19:24:05

Wij hebben ook eenvoudige, stalen ringen van Amici: héél tevreden over!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik6-9-2011 9:45:59

Hoi Hoi

Wij kiezen ook voor Amici, en zelfs een gewone zilveren ring met glas ipv diamanten :-)

Ik draag zoiezo geen juwelen en al zeker niets duur, ik verlies nogal vaak juwelen en zou de ogen uit menne kop wenen moest ik ne ring van 1000nd euro verliezen... :-(
Maar dit is voor iedereen anders, een eigen keuze wat je belangrijk vind of niet...

ik geef liever wat meer geld aan een goede fotograaf want dit zijn echt 'voor ons' blijvende herinneringen.

Veel succes ermee!! xx

Roselie
15-9-2012
 Meld misbruik6-9-2011 12:22:27

Mijn vriend draagt zijn Amici-ring al bijna 5 jaar en sinds een maand heb ik de vrouwelijke variant. Beide ringen zijn van staal. We zien het design graag en hielden van de kleur. Voor onze trouwringen twijfelen we nog over het materiaal. Liefst van al hadden we een zilverkleurige simpele fijne ring, zoals vroeger de gouden trouwringen. We zijn geen constante ringdragers dus willen we er ook niet te veel aan spenderen.

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik6-9-2011 13:37:13

Bedankt voor de reacties allemaal... We hebben nog even tijd om wat rond te kijken voor we beslissen...

tanja
30-6-2012
 Meld misbruik6-9-2011 22:09:45

Ik draag mijn amici-ring al 9 jaar. Er zijn wat kleine krasjes op maar hij is dan ook nog geen dag van mijn vinger geweest.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...