Terug naar overzicht
Hey Annelies,het is gewoon een dag waar vooral jij en je bijna-man van moeten genieten. Wat mensen ervan denken, maakt niet uit. Als jullie je bij alles wat jullie geregeld hebben goed voelen dan zit het goed. Trouwens, voor iedereen goed doen is ook al heer erg moeilijk!! Het enige waar je niets aan kan veranderen is het weer, maar voor de rest vooral genieten en als er iets fout gaat, trek het je niet aan en geniet gewoon verder!!groetjessofie
Hey,Bedankt !Mja, het weer... we zijn nog altijd op zoek naar een binnenlocatie...
Hey,Naar wat ik heb gehoord zal het weer in het weekend beter zijn. En volgens deze site ziet het er ook niet slecht uit :-) http://www.accuweather.com/en-us/be/brussels/brussels/f... Ik duim alvast mee voor het mooie weer. In welke regio trouw je?groetjessofie
Vooral genieten! ;-)
van de KMI site : ' In het weekend lijkt het droog te blijven met zon en wolkenvelden. Het kwik stijgt tot boven 20 graden. 'yoehooeeee
We trouwen regio Vlaams Brabant - Antwerpen : Baal (Tremelo) en Hulshout...Ik hoop het echt zonder regen en met een zonnetje !