Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Allerlei te koop

5-9-2011 11:25:49
Hallo,

Ik verkoop enkele spulletjes:
- rode loper van 4 meter (1 meter breed)
- rode tafellopers ( reeds geknipt op lengtes van ongeveer 5-6 meter) + nog veel (ongeknipt) op rol
- decoratie: 2x hart op stok (leuk voor in bloempot of in tuin), houten krans met hart, beschrijfbare ballonnen (voor ev tafelverdeling), rode hartjesballonnen, rode en witte lampion, 2x bloemstukjes (kunststof bloemen), ev. rode kadertjes (voor ev. tafelverdeling), met folie beklede isimo blokken (gebruikten wij voor het presenteren van het dessertbuffet), rood lint
- veel kleine hapjes potjes en schaaltjes
-enveloppendoos
- witte papieren servetten met rood roosje erond

Voor vragen of foto's mail gerust naar: bjorn-kelly-emily@hotmail.com, aangezien ik niet veel meer op het forum zit...

Gr Kelly

Kelly
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1033

isabel
14-7-2012
 Meld misbruik5-9-2011 18:24:43

Hey,

kan je me een foto en wat info over de enveloppendoos sturen?
mijn email is isabelleke1@hotmail.com
(ook van waar je bent enz ..., ikzelf ben van Gent)
Thx !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...