Terug naar overzicht
Ze regelt normaal alles per mail.Stuur eventueel eventjes een rappeltje. Normaal is ze redelijk up-to-date met haar mailtjes heb ik gemerkt.Zelf was ik heel tevreden over het resultaat dat ze afleverde (zo zeer zelfs dat ik haar heb aanegraden aan een vriendin die volgende week trouwt en haar ook heeft geboekt).Misschien is ze in vakantie?
ze kan mss idd op vakantie zijn, ik had hetzelfde voor met mijn kapster-visagiste
Vrijdag 9 september moet ze bij mij zijn! Dus dan zal ze wel terug uit verlof zijn. Misschien dan nog eens haar contacteren?
Zaterdag 10 september komt ze bij mij langs !Ik heb haar ook nog is gebeld. Heb ze daarnet aan de lijn gehad. Haar email account is gehackt ! Ze gaat een nieuw email adres aanmaken en hoopt terug actief te zijn ten laatste overmorgen !Groetjes,Annelies
Ik ben er ook heel tevreden over! Het was echt enorm goed gedaan. Maar met haar mails heb ik ook gemerkt dat ze niet al te snel is. Maar als haar account gehackt is dan is dat wel te begrijpen hé! Misschien gewoon eens bellen dan?
Bedankt iedereen voor de reactie's! Ik heb haar ondertussen kunnen bereiken per telefoon en ze is nog vrij op mijn trouwdatum. Ik kijk er al helemaal naar uit! Groetjes