Terug naar overzicht
Hallo CarmenWij hebben blijkbaar dezelfde ideeën over ons huwelijk!Wij werken ook met rent a priest, norbert bethune Nu, wat je vraag betreft, bij ons zal god en amen niet aan de orde zijn.Wij willen een viering omdat we iets persoonlijks en plechtigers willen dan enkel het stadhuis.Wij gaan van hem voorbeelden krijgen, maar vooral hebben wij al veel vragen gekregen waar hij dan rond zal werken.Ons beeld van de viering is een beetje zoals je in de films te zien krijgt, versierde stoelen in de tuin van de feestzaal, wat muziek onze geloftes, uitwisseling van de ringen, edOnze eerste afspraak moeten we nog hebben, maar bij ons is t nog veraf dus nog alle tijd.Een kerkelijk boekje moet zich ook houden an de voorgelgde volgorde en onderwerpen, hier ben je daar vrij in hé.Laat me weten hoe t vordert!Groetjes
Hey Vicky Van waar ben je ergens?Ik heb nu enkele voorbeeldjes van rent a priest gekregen.Wij werkten normaal ook met Norbert maar op aanraden van onze fotograaf hebben we gevraagd of Juul van Looveren onze ceremonie wilde doen. Norbert zou een mandje laten rondgaan voor geld voor de kerk en dat vinden wij nog al ongepast.Als je dat niet wilt zou ik het hem zeker eens zeggen!Groetjes!
De voorbeeldjes mogen ook steeds naar mij verzonden worden :-)Ik kies ook voor een viering buiten de kerk, al mag God en Amen en dergelijke wel aan bod komen.Liefs