Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballonnen bewaren??

5-9-2011 16:17:01
hallo bruidjes en gommetjes,

even een vraagje ivm met de ballons voor de feestzaal enz..
kan ik die nu al bestellen en bewaren? of wacht ik beter nog?
heb zoveel toffe dingen gevonden en zou dit zeker willen en jah...tis nog zooooo lang he pfff wou dat we er al bijna waren.
maar ik wil ook geen geld weggooien dus zou niet willen dat ze allemaal stuk zijn tegen dan.
iemand tips of ervaring met het bewaren van ballons?

thxie

marinka
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 379

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik5-9-2011 16:44:22

ballonnen kan je zeker langer dan een jaar bijhouden!! als lkr. heb ik een doos vol reeds enkele jaren en ze zijn nog allemaal fantastisch goed. Je hebt er altijd wel eentje dat stuk is maar dat heb je in een nieuwe verpakking ook.

Ik zie er dus geen graten in ..

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik5-9-2011 17:32:43

o schitterend, heel erg bedankt hoor!

wouter

Meld misbruik6-9-2011 23:58:52

Ik bewaar mijn ballons in de kelder, zover mogelijk uit de buurt van zonlicht, en ook een plaats die niet te droog is, zodat de ballons niet hard worden. Als je ze gelijkmatig opblaast met de mond, of een pompje gaan ze minder makkelijk stuk, dan als je dit onder hoge druk doet, met een heliumfles. Ballons die maandenlang in een open bakje gelegen hebben in een ballonwinkel zijn vaak in minder goede staat dan een bgesloten zak ballons die jij hebt aangekocht en een jaar lang in je kelder bewaard hebt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...