TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
23-3-2012
|
5-9-2011 21:48:11
Provinciaal Domein Den Blakken in Wetteren heeft een gigantische tuin met rozen, vijvertjes, wandelpaadjes, groot grasveld en een leuk terras. Mijn broer zijn communiefeest was daar en ik vond het er echt prachtig. De bediening was vriendelijk en de koks waren heel sportieve mensen lol (ik was toen zwanger en veel bezig met 'veilig' eten en ben nog vegetariër ook). Het is nu niet in Gent maar wel errond :)
|
|
Stefanie
7-7-2012
|
5-9-2011 22:34:13
Dag Ellen,
wij trouwen volgende zomer in Kasteel Blauwhuis in Izegem; we vinden het alvast een heel mooie locatie en ook het park errond (zo'n 11 hectare) is prachtig (!), met een grote vijver, paviljoen, terras, ...
Alvast veel succes bij de zoektocht en geniet van de voorbereidingen ! ;)
groetjes, Stefanie
|
|
Eline
7-7-2012
|
6-9-2011 10:52:39
Wij trouwen in het Maaltebruggekasteel in Gent. Het is geen restaurant, maar een zaal vrij van catering, aan het Maaltebruggepark. De moeite om eens te gaan kijken!
|
|
Roselie
15-9-2012
|
6-9-2011 13:41:01
Zaal Valckenbulcke in Merendree heeft een mooie tuin. Die tuin is niet zo groot als een kasteeldomein maar doordat je rondom rond enkel weilanden hebt, voelt de tuin zeer ruim aan. De foto's op hun site zouden je al een beter beeld moeten geven. En daarbij is Merendree echt niet ver van Gent.
|
|
Ellen
15-9-2012
|
6-9-2011 21:13:47
Bedankt alvast! Supermooie tips!
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
7-9-2011 12:14:58
Hallo,
Wij trouwen in het Kasteel van Leeuwergem (Zottegem)... Prachtige locatie volgens ons met veel groen, een prachtig theater, grote vijver enz... Vrij van catering...
Groetjes, Nathalie
|
|
Bianka
26-5-2012
|
11-9-2011 17:38:22
hallo, wij doen ons feest in de zilverreiger in Oosterzele. Mooie zaal,lekker eten en een grote tuin.Is toch ook ruime omgeving van gent
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|