Terug naar overzicht
idd...fotograaf en DJ...mensen die je nodig hebt van buitenaf é...wij hebben ook al eens gekeken voor vervoer. (een maat die via via aan een schone witte wagen kan graken voor een prijsje). eventueel al een datum vastleggen in geweentehuis, bij ons kan dit pas vanaf januari...da hangt af van hoe groot de stad of dorp is, bv gent zou ik toch ook al eens gaan informeren. eventueel de kerk al eens bellen...kkan nooit geen kwaad. Wij trouwen niet voor de kerk dus daar kan ik niet veel over vertellen.ook het kleed zeggen ze 9 maand op voorhand te beginnen kijken om dan 6 maand op voorhand ten laatste te bestellen.en voor de rest heel veel ideeën opdoen ivm uitnodigingen, eventueel thema en zo...zodat als je de uitwerking moet maken dat dit wat vlotter gaat.mvgElien
hey gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk als je wil kan ik je wel een te doe Lijsje geven daar staat er maand op wat je moet regelen deze gebruik ik zelf ook echt heel makkelijke mail me maar als je deze wil hebben francisluijk@planet.nl gr francis
hey van harte proficiat.op deze site kan je bij "mijn planning" de belangrijkste dingen per aftelmaanden bekijken.dingen waar je echt contracten bij moet afsluiten zoals zaal, eten, dj, fotograaf, vervoer zijn het best dat je deze zo snel mogelijk regelt. zeker als je goede kwaliteit voor een schappelijke prijs wil. wij trouwen binnen 9maand en zijn al bij 4fotografen geweest die al een jaar op voorhand volgeboekt zijn.ook kan je het best de kerk en de gemeente al vastleggen. zodat je een dagplanning kan beginnen maken. de kerk is gewoon de dag en het gewenste uur reserveren het uitwerken van de viering daar heb je nog een paar maanden voor. ook de gemeente ga je best al een uur reserveren. voor de papieren in orde te zetten ga je meestal pas 6maand op voorhand moeten gaan.
Hey SarahAlles wat ze hier voor mij al neerpenden klopt :-) Ik zou inderdaad al zoeken naar DJ, vervoer, kerk, ... Je kan natuurlijk ook al beginnen aan een misboekje, teksten zoeken die je mooi vindt, ...Ik denk dat jullie in Hasselt gaan trouwen? Dan leg je misschien best zo snel mogelijk je datum en uur vast bij de burgerlijke stand. Je kan hier gewoon naar bellen (kon vanaf 1 juli 2011 voor huwelijken in 2012). Veel succes alvast met jullie voorbereidingen, en geniet er met volle teugen van!KnuffelMelissa
hey sara ik heb je mail gehad maar deze in weg zou je een nieuwen willen door geven/Anders je mail even doorgeven mag ook via de privé gedeelte op deze pagina ander kan ik het niet aan je door geven gr francis