Terug naar overzicht
Pff hier ook al veel telwerk en herberekenwerk gehad,maar normaal zou ik nu aan al de tafels juist moeten zitten,kwam net toch overal 172 uit dus morgen nog eens herrekenene voor het afdrukken dat we het idd juist binnendragen in de zaal :-) en we zijn zelf meegerekend hoor dat ben ik niet vergeten :-)groetjes
Herkenning ! Was wel grappig .... ik had een gastenlijst gemaakt met ons erbij maar bij telling van eten en drank was ik ons beiden wel telkens vergeten bijrekenen.Was wel enige maanden terug dus is in orde.Tja .....
Oooh neee.. ik kan het mij al voorstellen hoe het er daar aan toe moet gegaan zijn...Maar ik denk dat er wel meerdere zijn die bij het opstellen van hun gastenlijst hun eigen vergeten hoor.. Ik denk dat ikzelf ook niet op mijn gastenlijst sta, maar in mijn achterhoofdje weet ik wel dat ik altijd +2 moet doen... maar ik ga mij en mijn toekomstige er voor de zekerheid toch maar opzetten :-) Het moet je maar overkomen... :-)
ik heb onszelf altijd en overal als eerste op een lijst gezet. we waren bijgevolg dus ook de eerste 2 bevestigde gasten ;o)
Dankjewel voor de tip !! ik heb het onmiddelijk nagezien en jawel hoor , wij hadden een stoel maar geen eten :-) we stonden dus wel bij de tafels maar niet op de 'etenslijst'
Voor de tafelschikking had ik onszelf er ook bij gerekend, maar op de gastenlijst nog niet Bedankt voor de tip. Ik heb misschien ook nog een tip voor zij die twee recepties doen. Onze feestzaal deed er ons aan denken dat wij onszelf en de suite, zowel voor de 1e als voor 2e receptie erbij moeten rekenen! Veel succes nog met de laatste voorbereidingen!GroetjesCaro
Toen wij onze tafelschikking gingen bespreken in de zaal, zei de eigenaresse ook dat het soms gebeurt dat mensen zichzelf vergeten... Wij hadden onszelf ook als eerste op de lijst gezet.
ja ik zou dat ook durven vergeten, daarom heb ik ons ook als eerste vermeld op de gastenlijst. Moet wel erg zijn als het zo loopt he. ik zou er niet mee kunnen lachen, en je kan enkel kwaad zijn op jezelf dan...