Terug naar overzicht
Ik ben eventjes gaan piepen op facebook ;-)Je ziet echt op de foto's dat je straalde en genoot van jullie dagje..Veel geluk nog samen en geniet nog van de witte-broods-weken...groetjes *
Proficiat !!mooie jurk (allez, rok met top denk ik eigenlijk ) en wat een mooi kapsel had je zeg ! je zag er werkelijk stralend uitals je een link wil delen kan je onderaan je album de link vastnemen en kopiëren naar hiergreotjesbrenda
Supermooi!Proficiat en geniet er van !!!
je hebt dus verschillende mensen met dezelfde naam.hihi. er was er maar eentje als bruid dus hok dat ik goed zal zitten.maar heb een vriendenaanvraag gedaan want kan anders je fotokes niet bekijken.
Hey Vanessa,Een hele dikke proficiat!!!!Het zijn hele mooie foto's! Jullie straalden echt hoor:-)Geniet nog van jullie honeymoon en heel veel geluk samen!
Hey,Inderdaad je was een prachtige bruid!Heel mooi kapsel ook....heel veel geluk samen en veel groetjes Ellen
Gefeliciteerd! En je was zoals al eerder gezegd een stralende bruid!
hey vanessa,eerst en vooral wil ik jullie feliciteren met jullie huwelijk prachtige fotokes en mooie jurk trouwens ik wens jullie nog heel veel geluk toe samen grtz nanske
Hey Vanessa,Een hele dikke proficiat! Jullie zagen er stralend uit!Zeker en vast nog nagenieten! :)groetjes stefanie
Proficiat, zoals hier al is gezegd, jullie straalde echt wel! Geniet er nog van! Groetjes