Terug naar overzicht
dag carryJe moet zeker eens gaan kijken in feestzaal kreeftenhoeve in boechaut ,een hele mooie rustieke zaal en als je meer dan 80 personen hebt voor je feest krijg je gratis een rols royce voor die dag de baas van het restaurant rijdt dan overal met jullie naartoe wij geven ons feest daar ook op 18/8/2006 en waren zeer tevreden over de ontvangst,nog veel geluk met jullie zoektochtgroetjesCarin
hey,als je zoals Carin zegt, in Boechout gaat kijken, rij dan ook eens tot in Vremde naar het Molenhuis, www.molenhuis.be , deze 2 zalen liggen nog geen 10 minuten uit elkaar.groetjes Veerle23/09/06
Beste CarryWij zijn daar twee jaar geleden eens naar een feest voor een tienjarig huwelijk geweest en inderdaad het kader is er heel mooi... deze mensen hadden echter hun eigen koks meegenomen voor een soort van uitgebreide bbq, dus wat personeel en keuken betreft kan ik u niet veel wijzer maken
Bedankt zal ik doen.Bij de kreeftenhoeve vind ik het spijtig dat er geen tuin is, we hadden graag onze receptie buiten gedaan.Ander kwam de kreeftenhoeve zeker in aanmerking, echt een gezellige zaal.Groetjes Carry
Wij gaven een spetterend huwelijksfeest in april 2006 in de Slootjenshoeve. Niets dan lof over de lokatie en de service. We kregen de mogelijkheid om eigen toetsen in te brengen om ons feest nog persoonlijker te maken. Een aanrader!!! Ook achteraf de beste commentaar van onze gasten.