Terug naar overzicht
Amai...wat een verhaal...Dat is toch echt bizar??? Zoiets zou niet mogen gebeuren. Ksnap zeker de frustratie, maar ja, de bureaucratie van België...daar kunnen we niet veel aan doen zeker... :s
amai seg dat is inderdaad geen leuke situatie, maar zoals hierboven vermeld, in Belgie kan alles hé.Gelukkig zetten ze het recht en kunnen jullie het gauw vergeten en nagenieten van jullie dag.grtjs joke
Niet te geloven !Wat blijken ze plots vlijtig op het stadhuis wanneer het er op aankomt om hun paraplu open te trekken en snel een ander de schuld te geven van hun stommiteiten ! Toch curieus hoe zoiets kan gebeuren met gewone stervelingen maar nooit met hun eigen familie, he !...
Duitsland is niet beter. Bij mij hadden ze zelf ingevullt dat ik met iemand wettelijk samen woon. Heb ik nog nog noit gedoen en ik was op de tijd punt zelf single als het ingevullt was. Gelukkig hebben zij mij gelooft anders zal het wel moeilijk geweest zijn omdat ik een papier nodig heb van Duitsland dat ik allenstand ben om in Belgie te mogen gaan trouwen. De fout zat er blijkbar all 5 jaar in....Maar op de trouwdaag is het toch nog extra verweelend. Heel erg vor jou. Ik hope dat iemand tenminste nu sorry zegt. Ik hope je schoon papa vergeet het snell. Maar toch van harte gefeliciteerd met u bruiloft!(sorry mijn nederlands is echt niet goed)