Nu Online
Momenteel zijn er 318 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wordt gek van die tafelschikking!

6-9-2011 11:53:19
goh, nooit gedacht dat het zo moeilijk ging worden! hebben wel veel vrienden die niets gemeenschappelijks hebben met elkaar. uiteindelijk dan toch aan uit geraakt, tot er niet-familiale toestanden op de proppen komen, wordt gek van m'n schoonmoeder! weer eens...

Severine
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 597

joke
13-8-2011
 Meld misbruik6-9-2011 14:19:41

Hey Severine,

kop op meid, bij ons werd ik er ook gek van, dat was niet anders as ja die mag je niet bij die zetten en die niet te dicht bij die enz...
onnozel werd ik er van, uiteindelijk is het gelukt zonder incidenten, en de mensen moeten ook maar een beetje respect hebben voor jullie dag en zich inhouden vind ik.
Je geraakt er wel uit hou de moed er in.

grtjs joke

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik6-9-2011 15:25:37

En dan zorg je ervoor dat bepaalde mensen niet bij elkaar in de buurt zitten, komt 1 van de 2 koppels uiteindelijk niet opdagen doordat de ruzie kort voor de trouw weer erger was geworden... Zo is het bij ons gegaan.

Dus doe niet té veel moeite. En inderdaad, de mensen zelf moeten zich maar gedragen.
Succes ermee!

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik6-9-2011 15:42:28

Hey Severine,
Wij zijn nog niet begonnen aan de tafelverdeling, maar ik kan me heel goed voorstellen wat je doormaakt Ik weet nu ook al dat het bij ons ook zeeer moeilijk gaat worden. Daarom hebben wij enkel naamkaartjes aan de eretafel en dat is zelfs al een probleem bij ons. Ik heb nu al tegen de betrokkenen gezegd dat ik mijn uiterste best heb gedaan, maar dat het echt niet eenvoudig was en dat ik voor de best mogelijke oplossing heb gekozen!
Voor de andere tafels gaan we enkel beslissen wie bij elkaar aan tafel zit, maar de echte plaats, kunnen ze dan zelf kiezen... Dat leek mij eenvoudiger, hoewel dat ook al moeilijk is.

Veel succes nog en vergeet ook niet, je kan niet voor iedereen goed doen! Hoe je ook je best zal doen, er zal altijd wel iemand commentaar hebben, dus niet te veel over piekeren!!

Groetjes
Caro

Nelly
10-9-2011
 Meld misbruik6-9-2011 19:08:11

Hey Severine,

Begrijp je volledig; Wij hebben bepaalde mensen (de ouders van hun schoonzoon) uitgenodigd op vraag van mijn schoonmoeder, omdat ze die er echt bij wou. Nu hadden we haar samen met hun aan tafel geplaatst, wil ze dit niet meer, het zijn geen leuke mensen!!! Maar ondertussen brengen die mensen wel de grootmoeder mee omdat ze niet hele dag aankan en gaan ze er alle familiefeesten op bezoek... Begrijpen wie begrijpen kan. Dan nu de vraag, geven we eraan toe en breken wij ons hoofd over alle mogelijke oplossingen of geven we niet toe en riskeren we een lang gezicht heel de dag lang op de trouw en erger...

Hoop dat je een goede oplossing vindt

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik7-9-2011 0:22:23

't is precies de dag van de moeilijke tafelschikkingen...

succes , ik hoop dat je eraan uit geraakt. Wij hebben gelukkig geen ouders die zich daarmee moeien.
@ nelly : amai, das ook geen 'cado', als je de ouders van de schoonbroer van je aanstaande moet vragen en dan nog de grootmoeder van die schoonbroer ook ?
en vooral dat ze er dan niet bij wil zitten... straf.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...