TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
laura
|
6-9-2011 16:25:38
Hoi An,
Ik zou gewoon heel eerlijk zijn tegen je kapper! Bel haar even op en zeg hoe jij je voelt. Als je niet zeker bent en de proef niet goed vond ga jij je ook niet goed voelen op jou grote dag! Zeg wat je niet goed vond, voor haar zijn dit misschien kleine aanpassingen.
Ik hoop dat je hier uitkomt!
Vele groetjes,
Laura
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
6-9-2011 16:37:08
Ik heb ook tegen de kapper waar ik al jaren ga gezegd dat ik mijn haar zelf ga doen op de dag van onze trouw. Heb drie proeven laten doen, viel elke keer tegen, dus doe ik het zelf, met hulp van mijn zus. Uiteindelijk, je moet ervoor betalen en als je't niet mooi vindt is dat zo, hé! Jij moet je goed voelen die dag en, ik spreek nu voor mezelf, als je haar niet goed ligt, voel je je niet goed. En tijd is er nog meer dan genoeg! Je kan nog minstens twee proefkapsels laten doen (als je tenminste niet tot zeven uur werkt elke dag)...
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
6-9-2011 16:40:04
Nog zoiets: nooit afgaan op meningen van mensen in't kapsalon die je niet kent. Die durven in't bijzijn van de kapper waarschijnlijk niks anders zeggen dan dat het geweldig is... Mijn kapper weet dat ik vind dat hij mijn haar geweldig knipt, maar dat hij het echt niet mooi kan leggen. En ik denk wel dat hij het apprecieert dat ik hem dat gezegd heb... Niet makkelijk, hé?!  Tanden bijten en zeggen wat je denkt! groetjes en veel succes!
|
|
Hanne
1-10-2011
|
6-9-2011 16:47:26
Hey An,
ik zou zeker nog voor 17 september teruggaan voor een tweede proefkapsel. Het zal je echt geen deugd doen om dit op de dag zelf nog te proberen aanpassen, dat zal je veel te veel stress bezorgen, denk ik. Ik heb op internet allerlei kapsels gezocht, om me een goed beeld te vormen van wat ik wilde. Aan mijn kapster zelf (ik ga er ook al jaren) heb ik eigenlijk geen enkele foto getoond, maar wel een foto van mijn kleed en verteld wat ik mooi vond. Ze heeft meteen, uit het niets, het perfecte kapsel gecreëerd. Als dat niet was gelukt, dan was mijn plan B om die foto's boven te halen en aan te wijzen wat ik daar wel goed aan vond en aan het mijne niet. Ik denk dat dat de beste manier is. Ik ken natuurlijk jouw haar niet, of je stijl, of de stijl van je jurk, of jouw eigen smaak qua kapsels. Dus ik kan je niet meteen tips geven specifiek voor je haar. De enige tip die ik je wel kan geven: ga zeker zo snel mogelijk terug, zodat je je hierover geen zorgen meer moet maken. Als het tweede proefkapsels ook niet voldoet, dan zou ik toch overwegen om naar een andere kapper te gaan. Net zoals Lieselot, voel ik mij ook niet goed wanneer mijn haar niet goed ligt.
Veel sterkte ermee, het zal je zeker lukken om het perfecte kapsel te krijgen! Hanne
|
|
Stepphie
20-10-2012
|
12-9-2011 15:19:42

|
|
Stepphie
20-10-2012
|
12-9-2011 15:20:42

|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|