Nu Online
Momenteel zijn er 728 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen in het buitenland

6-9-2011 17:22:13
hoi hoi,

ben net nieuwe hier dus er zal vast al wel eens een bericht over geplaats zijn "trouwen in het buitenland"
Mij vriend en ik hebben er voor gekozen om te gaan trouwen in het buitenland, uit leifde voor elkaar en willen dit stiekem doen met zijn tweetjes.

De reden hiervan is dat we beiden uit twee totaal verschillende gezinnen komen en geloof speelt bij 1 gezin daar een rol in , bij de ouders van mij vriend.

We zijn al tien jaar samen en niet getrouwd en uit hun geloofs overweging kan dat niet, mijn ouders maakt het niet uit en zijn enig zin een beetje afkeer tegen de kerk.

Om het voor ons de dag van onze dromen te laten worden, hebben we besloten stiekem te trouwen, we gaan wel vaker twee weken ver weg op reis, zodat het echt onze dag is en geen romslomp er omheen.

We weten ook wel dat er mensen zijn die het niet leuk vinden of wat dan ook, het is onze keuze!,

We trouwen uit leifde voor elkaar omdat wij dat willen en niet omdat het "moet"

als we getrouwd zijn willen gaan die dag ook kaarten op de bus, dat wilde drukker voor ons doen, zodat als we terug zijn iedereen uitgenodigd is osm ons te feliciteren op een recepties.

Nu willen we graag ideetjes of ervaringe weten van waar en hoe kan je trouwen in het buitenland wel of geen bureau in de hand nemen, enzovoort.

Ook zoeken we nog een tekst voor in de kaart, allerlei andere ideetjes zijn natuurlijk ook welkom.

Lees de reacties graag te gemoet

marjo
1-6-2016
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 975

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik7-9-2011 8:11:35

Hallo,

Wij zijn niet getrouwd in het buitenland, maar tijdens onze huwelijksreis is er een koppel getrouwd in ons hotel. het was echt super! Wij zijn in Mauritius geweest in het hotel Beau Rivage. Zij hebben een prieeltje in een vijver waar de ceremonie kan doorgaan.

Op onderstaande link kan je zien hoe het eruit ziet:
(http://www.naiade.com/en/hotels/mauritius/beau_rivage/wedding_honeymoon.aspx)

Je haar, nageltjes,... kan allemaal in het spa van het hotel gedaan worden....

Wij wouden ons huwelijk echt met vrienden en familie vieren (ieder zijn keuze eh ), maar moest dit niet het geval geweest zijn zou ik echt in dat hotel willen trouwen. Echt een sprookje!!!

Wij hadden geboekt via MauritiusTravel.nl, volgens mij regelen zij het huwelijk daar ook (ben niet zeker). Je kan altijd een informeren, moest je interesse hebben, het zijn super vriendelijke mensen en alles was enorm goed geregeld....

Groetjes
Annelies

Monique
12-10-2012
 Meld misbruik12-9-2011 21:38:51

Waar wil je trouwen?

Wij gaan ook trouwen in het buitenland en toevallig ook op Mauritius. Wij hebben dit ook geregeld via Mauritius Travel. We moeten de juiste papieren bij hun aanleveren en zij regelen dan de rest.

feelgood
1-6-2016
 Meld misbruik14-9-2011 17:25:13

hoi,
we zijn nog aan het rondkijken waar je kan trouwen, als het maar een zonnig en warm land is.

en we er gelijk een leuke vakantie aan kunnen plakken, dat we ook wat van het land kunnen zien, we zijn niet van de hele dagen op het strand lig vakanties

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...