Terug naar overzicht
dag medebruidjes
volgend jaar in het najaar willen mijn vriend en ik trouwen. omdat het voor ons beiden de 2e keer is hebben wij echter maar een beperkt budget.
graag had ik eens willen weten of jullie leuke zalen weten (zonder catering) om een receptie mét dansfeest te houden, zonder een volledig menu te moeten serveren in de buurt van Waasmunster en leuke ideetjes om deze te versieren zonder al te veel geld te moeten uitgeven
ook alle andere ideetjes ivm goedkoop trouwen zijn meer dan welkom
alvast bedankt!!!!!
groetjes
Hoi Inge,Je kan ook een leuk cafeetje nemen met een feestzaal aan. Groetjes,Laura
De oude maalderij in moerzeke (hamme). Is wel geen moderne zaal, maar sfeervol vind ik. Er staan hier op de site ook ergens foto's...Als je nog een kleed zoekt: www.clairdefemme.be! Heel content van en goedkoop, prijzen staan op de site...groetjes!
Eventueel de Kadans in Beveren. Kan je de zaal huren, net geschilderd trouwens en er is ook een keuken voorzien. Kan je ook versieren naar eigen wil.grtz
Hey, de Kadans in Beveren! Super! Ben ik vroeger al eens naar een paar fuiven geweest. In een vorig leven. :-)Groetjes
zaal toon in sinaai
Wou ook "zaal Toon" in Sinaai zeggen. Zelf nog geen ervaring mee, maar al héél veel positiefs over gehoord...
misschien in Elversele, de Zilte zoen??ben er nog nooit geweest maar lijkt me ook wel leuke zaal en locatie..succes!