Terug naar overzicht
Hey heyWat goed dat je misboekje al direct is goedgekeurd. Wij moeten ook nog eens naar de pastoor gaan. Heb vorige week nog eens met hem gebeld omdat het uur van de kerk een uurtje vervroegd moest worden. Van 14.00 naar 13.00. Hier is het ook een nieuwe pastoor. Wel al een tijdje maar heb hem nog niet gezien maar aan de telefoon was het toch een héle lieve hoor. Benieuwd of hij mijn misboekje ook direct gaat goedkeuren.Groetjes Romina.
Amai bij jullie gaat dat zo rap! Ik heb bij het begin van onze verloving hem een mailtje gestuurd (hij is blijkbaar mee met de trends :-D) met onze trouwdatum. Hij sprak nog niet eens van een uur vast te leggen, hij wilde enkel dat de datum nogmaals bevestigd werd. Daarop antwoordde hij dan dat er in maart/april een bijeenkomst was voor trouwers en dat ik hem daarvoor in februari nog maar eens moest contacteren... En dan zei hij ook nog eens dat het kon zijn dat we in een andere kerk moesten trouwen omdat er dan waarschijnlijk in de kerk gewerkt werd. De andere kerk ligt in het nabijgelegen gehuchtje waar dus letterlijk 7 man en een paardenkop wonen, daar gaat dus mijn uittrede!
Hey Isabel,Leuk dat het zo goed is meegevallen!!Ben zelf nog heel zenuwachtig, ons eerste gesprek moet nog komen.Net zoals jij ben ik ook katholiek opgevoed maar in mijn tienerjaren is daar ook wat van verdwenen :) Maar toch wou ik voor de kerk trouwen.Dus heb ik een mailtje gestuurd naar de pastoor (k had al te veel zenuwen om face 2 face een afspraak te maken en gelukkig is ie "hip" genoeg om met een e-mailadres overweg te kunnen :))Nu is het afwachten op een reactie :)Nog veel plezier met de voorbereidingen! Dat alles even vlot mag verlopen ;-)GroetjesStefanie