Terug naar overzicht
Hey Sarah, Voor mij ook nog 100 dagen te gaan! Spannend hé.Wij moeten ook nog bloemen en vervoer voorzien. Deze maand gaat mijn verloofde eindelijk zijn kostuum gaan kiezen. Ook de suite moet nog gekleed worden, die gaan in oktober gaan kijken.Mijn schoenen zijn deze week toegekomen, ik had ze besteld via internet, dus het was wel even stressen. Maar ze gaan goed! Ik heb laarzen genomen met een niet al te hoge hak, dus ik denk dat ik met 1 paar schoenen wel toekom.Bij het kleed heb ik zo'n bonten velletje, lekker warm hoor! Enfin, als we lang buiten moeten staan en het vriest, zullen we nog wel koud hebben zeker?Veel beterschap héGroetjes
Mercikes Fleur ;inderdaad als we lang buiten moeten staan , zullen we waarschijnlijk wel kou hebben, Alhoewel ze zeggen dat je van adrenaline geen kou voeltMaar ik ga het daar toch niet op riskeren.Groetjes Sarah
hey hey,Ondertussen nog maar 97 dagen :)... tgaat superrap nu...Bij ons moet er ook nog heel wat gebeuren, bruidskledij voor de kindjes, schoenen, lingerie, kapsel kiezen, tafelnamen, misboekje aanpassen, rode loper, passen van mijn kleedje...Ik heb in de bruidswinkel zo een vals bonten stola gekocht, want zelfs al gaan we van de zenuwen niet te veel kou voelen, het maakt het plaatje af :)Weten jullie welk kapsel je gaat nemen?Groetjes
Elaba, kapsel heb ik al wel een idee (klassieke low bun), maar de proef zal toch wel bepalend zijn hoor.Want vandaag heeft de kapster zo van die grote krullen gebrushed en das ook wel fun Momenteel zijn we mijn haarkleur aan het veranderen naar mijn natuurlijke kleur, waar we nu toch al een zes tal maanden mee bezig zijn. Had vorig jaar de lumineuze ingeving om eens koper op mijn haar te zetten(bij een andere kapper). Stond er voor geen meter mee. En krijg rood maar uit uw haar... Mijn haaraccessoire is vorige maand aangekomen en ben er super tevreden mee.Zal alleen nog een uitdaging worden om het te laten zitten in mijn haar.