Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen!!

7-9-2011 9:01:40
Ik ben deze week door de huisarts naar de huiselijke omgeving verbannen. Heb me dan voorgenomen om misboekje en andere zaken die ik maar uitstel eens onderhanden ga nemen.
Zie ik vandaag naar de teller.... Argh nog maar 100dagen.
Ik moet zeggen het is voorbijgevlogen..
Wat staart er nog op het lijstje
bloemist
pasbeurten jurk
mijn tweede paar schoenen is nog niet binnen
proef make up en haar
hemd+ das + schoenen bruidegom § Kostuum is vorige week eindelijk gekozen.
stola zoeken voor de koude
bedankjes
kledij schoonmoeder!
pastoor te pakken krijgen ( redelijk druk bezette man)

sarah
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1388

Fleur
17-12-2011
 Meld misbruik7-9-2011 12:41:53

Hey Sarah,

Voor mij ook nog 100 dagen te gaan! Spannend hé.
Wij moeten ook nog bloemen en vervoer voorzien. Deze maand gaat mijn verloofde eindelijk zijn kostuum gaan kiezen. Ook de suite moet nog gekleed worden, die gaan in oktober gaan kijken.
Mijn schoenen zijn deze week toegekomen, ik had ze besteld via internet, dus het was wel even stressen. Maar ze gaan goed! Ik heb laarzen genomen met een niet al te hoge hak, dus ik denk dat ik met 1 paar schoenen wel toekom.

Bij het kleed heb ik zo'n bonten velletje, lekker warm hoor! Enfin, als we lang buiten moeten staan en het vriest, zullen we nog wel koud hebben zeker?

Veel beterschap hé

Groetjes

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik8-9-2011 8:48:47

Mercikes Fleur ;
inderdaad als we lang buiten moeten staan , zullen we waarschijnlijk wel kou hebben, Alhoewel ze zeggen dat je van adrenaline geen kou voelt
Maar ik ga het daar toch niet op riskeren.

Groetjes
Sarah

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik10-9-2011 13:02:24

hey hey,

Ondertussen nog maar 97 dagen :)... tgaat superrap nu...
Bij ons moet er ook nog heel wat gebeuren, bruidskledij voor de kindjes, schoenen, lingerie, kapsel kiezen, tafelnamen, misboekje aanpassen, rode loper, passen van mijn kleedje...
Ik heb in de bruidswinkel zo een vals bonten stola gekocht, want zelfs al gaan we van de zenuwen niet te veel kou voelen, het maakt het plaatje af :)
Weten jullie welk kapsel je gaat nemen?

Groetjes

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik10-9-2011 16:02:35

Elaba,
kapsel heb ik al wel een idee (klassieke low bun), maar de proef zal toch wel bepalend zijn hoor.Want vandaag heeft de kapster zo van die grote krullen gebrushed en das ook wel fun
Momenteel zijn we mijn haarkleur aan het veranderen naar mijn natuurlijke kleur, waar we nu toch al een zes tal maanden mee bezig zijn. Had vorig jaar de lumineuze ingeving om eens koper op mijn haar te zetten(bij een andere kapper). Stond er voor geen meter mee. En krijg rood maar uit uw haar...
Mijn haaraccessoire is vorige maand aangekomen en ben er super tevreden mee.
Zal alleen nog een uitdaging worden om het te laten zitten in mijn haar.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...