Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 100 dagen!!

7-9-2011 9:01:40
Ik ben deze week door de huisarts naar de huiselijke omgeving verbannen. Heb me dan voorgenomen om misboekje en andere zaken die ik maar uitstel eens onderhanden ga nemen.
Zie ik vandaag naar de teller.... Argh nog maar 100dagen.
Ik moet zeggen het is voorbijgevlogen..
Wat staart er nog op het lijstje
bloemist
pasbeurten jurk
mijn tweede paar schoenen is nog niet binnen
proef make up en haar
hemd+ das + schoenen bruidegom § Kostuum is vorige week eindelijk gekozen.
stola zoeken voor de koude
bedankjes
kledij schoonmoeder!
pastoor te pakken krijgen ( redelijk druk bezette man)

sarah
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1388

Fleur
17-12-2011
 Meld misbruik7-9-2011 12:41:53

Hey Sarah,

Voor mij ook nog 100 dagen te gaan! Spannend hé.
Wij moeten ook nog bloemen en vervoer voorzien. Deze maand gaat mijn verloofde eindelijk zijn kostuum gaan kiezen. Ook de suite moet nog gekleed worden, die gaan in oktober gaan kijken.
Mijn schoenen zijn deze week toegekomen, ik had ze besteld via internet, dus het was wel even stressen. Maar ze gaan goed! Ik heb laarzen genomen met een niet al te hoge hak, dus ik denk dat ik met 1 paar schoenen wel toekom.

Bij het kleed heb ik zo'n bonten velletje, lekker warm hoor! Enfin, als we lang buiten moeten staan en het vriest, zullen we nog wel koud hebben zeker?

Veel beterschap hé

Groetjes

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik8-9-2011 8:48:47

Mercikes Fleur ;
inderdaad als we lang buiten moeten staan , zullen we waarschijnlijk wel kou hebben, Alhoewel ze zeggen dat je van adrenaline geen kou voelt
Maar ik ga het daar toch niet op riskeren.

Groetjes
Sarah

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik10-9-2011 13:02:24

hey hey,

Ondertussen nog maar 97 dagen :)... tgaat superrap nu...