Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foute party

7-9-2011 10:40:34

hoi iedereen,

omdat mijn vriend en ik beiden voor de 2e keer trouwen willen wij geen klassiek en duur trouwfeest (hebben daar het budget niet voor) maar zouden wij eerder opteren om een foute fuif (fout dansfeest) te geven.

wel willen wij de gasten ontvangen met een hapje en een drankje en dan eventueel een frietmobiel of zo laten komen, of een bbq geven

hebben jullie leuke ideetjes, locaties, ed.... hoe we dit best aanpakken zonder al te veel geld uit te geven, het mag natuurlijk wel iets zijn hé, je trouwt maar 2 keer ;-)

alvast bedankt

groetjes

Inge
10-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 582

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik7-9-2011 12:42:04

hallo,

van waar zijn jullie? maakt het makkelijker om tips te geven

Inge
10-11-2012
 Meld misbruik7-9-2011 22:18:38

regio waasland :D

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 10:17:03

oei,ken die streek helaas niet, sorry.
maar zoals je zelf aanbrengt kan je idd een bbq geven, wij doen dat ook.
of een koud buffet ,kan je makkelijk zelf maken de dag voordien samen met wat vrienden of familie is dit snel klaar en je ziet het ook vaak op huwelijken.
wij hebben geen menu genomen omdat je met verschillende mensen zit en er zijn er altijd bij die dan iets niet lusten en we willen natuurlijk niet dat ze tussendoor nog even een frietkotje moeten doen he. op een bbq heb je vlees en vis dus zal iedereen altijd wel iets lusten, hetzelfde geld voor het koud buffet. ken je niemand met een grote tuin? je kan altijd eens navragen he, wie weet via via. of een parochiezaal, is goedkoop en je kan die gerust ook mooi aankleden. of een zaal die bij een cafe hoort ofzo, kan je meestal ook aan een prijsje huren en dan heb je bij al die zaken geen verplichte traiteur.
veel succes alvast

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...