Terug naar overzicht
Hey Brenda,als ik me goed herinner, ben jij van Antwerpen (LO?).Waar heb je je het jurkje gevonden? M'n dochtertje gaat ons bruidsmeisje zijn, en ik ben al eens aan het rondpiepen. :-) Kopen doe ik ten vroegste in januari (communie-collectie), want ze is weer eens een groeischeut aan het krijgen.Geniet van jullie dag zaterdag!!Katrien
Hoi BrendaLeuk dat alles zo goed meevalt.Tot hiertoe geven ze ook redelijk goed weer voor zaterdag, ik duim in ieder geval!Veel plezier op jullie grote dag!
katrien ik heb een jurkje uit een volwassenencollectie laten namaken in het mini.als je kijkt op : http://www.maureendeclercq.be/Collection_zomer2009.html dan is het het 2de, 3de en 4de fotootje. Het is in een soort zachtgroen en ze draagt er witte sandaaltjes met zilver onder. Ik heb pareltjes in exact hetzelfde groen van de jurk gevonden en ga nog een ketting maken voor haar met zilveren en groene pareltjes. Ze gaat stralen, ik weet het gewoon !Het ontwerp van dit jurkje blijkt ondertussen effectief aan een kindermerk verkocht te zijn (ben wel vergeten welk...) en het jurkje zal dus in de volgende communiecollectie zitten dus je komt 'm ongetwijfeld ergens tegen.groetjesb
Hey Brenda,bedankt voor de info! En hopelijk krijgen we volgende week super-foto's van een stralend bruidskindje (en bruid ook, natuurlijk! :-) ).GroetjesKatrien