Terug naar overzicht
hey bianca,ik ben een ook bruidje voor in 2012,en ik heb ook zo wa het gevoel dat we even stilstaan met de voorbereidingen ,ik heb het volgende al gedaan ,de feestzaal ,dj,fotograaf,men droomjurk heb ik ook al ,het gemeentehuis ,trouwringen hebben we ok al kapster ok +spulletjes om voor in de hare te doen voor mij en men getuigen en bruidsmeiske hebben we ook al liggen onze voorlopige gastenlijst ik denk da het da zowa is wat ik al gedaan heb het volgende da we gaan doen is ons vervoer maar we zen er nog ni uit wat :) make- up doe ik zelf ik wens je nog heel veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
Hallo Bianca, ik ken het gevoel maar al te goed, maar daar komt terug versnelling hoor. Als ik zie wat we de afgelopen 4 weken allemaal hebben gedaan ( ringen, uitnodigingen,kostuum..)In ieder geval ivm make up en kapper aan huis regio rumst, kan ik je eventueel mee helpen.Ik heb nl Inge Verelst van Skin Concept te Duffel. Zeer aangename dame, werkt vooral met minerale make up , dus zeer zacht voor je huid.www.skinconcept.be Ik zou haar wel bellen, want ze heeft problemen met haar e mail adres.Groetjes, Sarah
wij hebben ongeveer ook allemaal die zaken vastgelegd. En nu ligt het bij ons ook even stil. Misboekje is bij mij wel al bijna volledig inorde (heb eens een avondje gehad dat ik mij wat verveelde en voor ik het wist zat het volledig in elkaar) Voor make up en kapsel heb ik Chana Bertens uit Ranst. Is een heel goeie, heeft zelfs haar opleiding in londen gaan volgen. Kijk gerust eens op haar website chabelle.be.Wij nemen geen live muziek in de kerk, want de muziek dat we voor de kerk gekozen hebben is meer instrumentaal en de gezongen liedjes vind ik persoonlijk mooier gezongen door de originele zanger.Uitnodigingen zoek ik met de beginnen in januari voor uit te zoeken want dan komen de nieuwe boeken binnen. We gaan wel al in december met ons kerstkaartjes naar iedereen eentje sturen en daarop dan een post-it met save the date Dat is dan al een dag dat zeker in hun planning moet staan voor het nieuwe jaar. Mijn kleed ga ik gaan kiezen op 1 november bij Koonings. Maar zou graag in oktober ook al eens gaan kijken bij le chapeau. groetjes!
Hey,Hier ook hetzelfde "probleem". Niet meer weten wat ik nog kan regelen.Bij ons zijn de volgende zaken al in orde:* feestzaal*DJ*fotograaf*getuigen gevraagd*afspraak vr kleed*muziek in de mis*kerk en gemeentehuis*misboekje ongeveer*voorlopige gastenlijst*dagplanning gemaakt*al een kijke gaan nemen vr ringen*idee van bedankjesVolgende week ga ik eens langs vr een uitnodiging te ontwerpen. Mijn nicht gaat dit doen voor ons. En 8 oktober op kleedjesjacht. Ceremoniemeester wordt deze week ook gevraagd,maar wij nemen een vriend.
hey! wij trouwen een dagje voor jullie en ik ben ook al met veel inorde! heb nu net een afspraak gemaakt voor onze ringen! heb je al een idee voor je bedankjes ? groetjes