Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 338 dagen, voorbereidingen liggen even stil..

7-9-2011 14:47:03
Dag bruidjes
Met nog 338 dagen op de teller, liggen de voorbereidingen even stil.
Hebben jullie dit ook?
Eerst wou ik alles snel regelen, nu weet ik even niet meer wat doen.
Volgende zaken zijn al geregeld: kerk, gemeentehuis,zaal (en DJ), vervoer,fotograaf en ceremoniemeester.
Binnenkort ben ik van plan een afspraak te maken om een kleed te kiezen (ik wil nog even wachten want lijkt me zo leuk!).
Rond kerstmis zou ik ons misboekje klaar willen hebben en een voorlopige gastenlijst.
Ik weet dat ik nog op zoek moet naar live muziek voor de kerk (heeft iemand tips?) en iemand voor make up en kapper aan huis (omgeving Rumst).
Voor uitnodigingen, gastenlijst,...lijkt het me nog veel te vroeg.
Zie ik iets over het hoofd dat ik nog kan regelen?
Heb het gevoel dat er nog veel moet gebeuren maar dat het nu nog te vroeg is. Hebben jullie dit ook?
Groetjes en nog veel succes!

Bianca
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 543

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik7-9-2011 15:27:36

hey bianca,ik ben een ook bruidje voor in 2012,
en ik heb ook zo wa het gevoel dat we even stilstaan met de voorbereidingen ,ik heb het volgende al gedaan ,
de feestzaal ,
dj,
fotograaf,
men droomjurk heb ik ook al ,
het gemeentehuis ,
trouwringen hebben we ok al
kapster ok +spulletjes om voor in de hare te doen voor mij en men getuigen en bruidsmeiske hebben we ook al liggen
onze voorlopige gastenlijst

ik denk da het da zowa is wat ik al gedaan heb
het volgende da we gaan doen is ons vervoer maar we zen er nog ni uit wat :)
make- up doe ik zelf

ik wens je nog heel veel succes met jullie voorbereidingen
grtz nanske

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik7-9-2011 15:40:51

Hallo Bianca,
ik ken het gevoel maar al te goed, maar daar komt terug versnelling hoor. Als ik zie wat we de afgelopen 4 weken allemaal hebben gedaan ( ringen, uitnodigingen,kostuum..)
In ieder geval ivm make up en kapper aan huis regio rumst, kan ik je eventueel mee helpen.
Ik heb nl Inge Verelst van Skin Concept te Duffel.
Zeer aangename dame, werkt vooral met minerale make up , dus zeer zacht voor je huid.
www.skinconcept.be
Ik zou haar wel bellen, want ze heeft problemen met haar e mail adres.
Groetjes,
Sarah

Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik7-9-2011 16:53:21

wij hebben ongeveer ook allemaal die zaken vastgelegd. En nu ligt het bij ons ook even stil. Misboekje is bij mij wel al bijna volledig inorde (heb eens een avondje gehad dat ik mij wat verveelde en voor ik het wist zat het volledig in elkaar) Voor make up en kapsel heb ik Chana Bertens uit Ranst. Is een heel goeie, heeft zelfs haar opleiding in londen gaan volgen. Kijk gerust eens op haar website chabelle.be.
Wij nemen geen live muziek in de kerk, want de muziek dat we voor de kerk gekozen hebben is meer instrumentaal en de gezongen liedjes vind ik persoonlijk mooier gezongen door de originele zanger.
Uitnodigingen zoek ik met de beginnen in januari voor uit te zoeken want dan komen de nieuwe boeken binnen.
We gaan wel al in december met ons kerstkaartjes naar iedereen eentje sturen en daarop dan een post-it met save the date
Dat is dan al een dag dat zeker in hun planning moet staan voor het nieuwe jaar.
Mijn kleed ga ik gaan kiezen op 1 november bij Koonings. Maar zou graag in oktober ook al eens gaan kijken bij le chapeau.

groetjes!

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik7-9-2011 17:35:36

Hey,
Hier ook hetzelfde "probleem". Niet meer weten wat ik nog kan regelen.
Bij ons zijn de volgende zaken al in orde:
* feestzaal
*DJ
*fotograaf
*getuigen gevraagd
*afspraak vr kleed
*muziek in de mis
*kerk en gemeentehuis
*misboekje ongeveer
*voorlopige gastenlijst
*dagplanning gemaakt
*al een kijke gaan nemen vr ringen
*idee van bedankjes

Volgende week ga ik eens langs vr een uitnodiging te ontwerpen. Mijn nicht gaat dit doen voor ons. En 8 oktober op kleedjesjacht. Ceremoniemeester wordt deze week ook gevraagd,maar wij nemen een vriend.

Jill
10-8-2012
 Meld misbruik7-9-2011 20:00:36

hey! wij trouwen een dagje voor jullie en ik ben ook al met veel inorde! heb nu net een afspraak gemaakt voor onze ringen! heb je al een idee voor je bedankjes ?

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...