Nu Online
Momenteel zijn er 544 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er nog op 15 juli+cadeau gasten?

25-6-2006 15:20:14
Dag bruidjes,

Zoals jullie uit mijn vorig berichtje kon lezen is het binnen 3 weken zover, heb tot nu toe geen zenuwen. Maar ik denk wel altijd dat ik iets misschien over het hoofd zie. Ben met alles op tijd begonnen en alles is zogoed als klaar. Misboekje is bij de drukker en moet nog een laatste wijziging aan gebeuren en daarna mag het gedrukt worden. De rest is allemaal geregeld, menukaarten, mis zelf liedjes, fotograaf, feestzaal, make up, kapper. Zijn er nog mensen die op 15 juli trouwen? Hoever staan jullie?

Als bedanking voor de gasten op het feest hebben we voor een kleine kaars gekozen met onze namen op, dat mogen ze dan meenemen naar huis. Nu weten we niet hoe we dit best zouden overhandigen. Zouden we dat al op tafel zetten en in de speech vermelden dat ze het mogen meenemen of zouden jullie dat pas afgeven als de mensen vertrekken? Er zijn wel altijd mensen die dat vergeten natuurlijk, wat denken jullie?

groetjes
sofie
15 07 2006

Jochen
15-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 863

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik25-6-2006 17:02:35

Hey

Ik zou dat geven als de mensen vertrekken. Zo kan je dat persoonlijk geven, dat is altijd leuker. En anders brandt men dit misschien al aan tafel, zonder te weten dat dit om mee naar huis te nemen is.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-6-2006 7:30:46

Hey,

ik zou het eerder op tafel zetten. Als je het inpakt in fimo of zo, dan zien de mensen toch dat het niet voor tijdens het feest is. Want ik denk dat de gasten niet 'gestructureerd' vertrekken en misschien zijn er ook mensen die geen afscheid komen nemen, en dan hebben ze je presentje niet mee naar huis. Dat zou toch ook zonde zijn?

Anders kan je ook tijdens het feest met een mand rondgaan en iedereen persoonlijk zijn presentje geven. Zo heb je ze ook zeker allemaal gezien...

Groetjes,
Lieve

sarah
15-7-2006
 Meld misbruik26-6-2006 9:41:53

hallo!
wij trouwen ook de 15de en de zenuwen beginnen nu toch af en toe te komen.wij moeten ons misboekjes en menu's nog drukken,met de rest zijn we klaar.wij hebben ook een klein aandenken voor de mensen op het avondfeest en denken om dit ook te geven als ze naar huis gaan.ofwel zetten we het op de tafel op hun bord.ik weet het nog niet.Veel succes! !!!!
sarah
15/7/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...