Terug naar overzicht
HeyIk zou dat geven als de mensen vertrekken. Zo kan je dat persoonlijk geven, dat is altijd leuker. En anders brandt men dit misschien al aan tafel, zonder te weten dat dit om mee naar huis te nemen is.GroetjesVicky09.09.06
Hey,ik zou het eerder op tafel zetten. Als je het inpakt in fimo of zo, dan zien de mensen toch dat het niet voor tijdens het feest is. Want ik denk dat de gasten niet 'gestructureerd' vertrekken en misschien zijn er ook mensen die geen afscheid komen nemen, en dan hebben ze je presentje niet mee naar huis. Dat zou toch ook zonde zijn?Anders kan je ook tijdens het feest met een mand rondgaan en iedereen persoonlijk zijn presentje geven. Zo heb je ze ook zeker allemaal gezien...Groetjes,Lieve
hallo!wij trouwen ook de 15de en de zenuwen beginnen nu toch af en toe te komen.wij moeten ons misboekjes en menu's nog drukken,met de rest zijn we klaar.wij hebben ook een klein aandenken voor de mensen op het avondfeest en denken om dit ook te geven als ze naar huis gaan.ofwel zetten we het op de tafel op hun bord.ik weet het nog niet.Veel succes! !!!!sarah15/7/06