Terug naar overzicht
Dag Casey,Heb je al eens eerder iets met extra lang haar gedaan? Ik trouw volgend jaar in Lier, en zoek haarvriendelijke opties (geen/weinig lak, niet te veel haar-kwetsend metaal..). Als je ideetjes hebt, hoor ik het graag!Eva dot Lantsoght at gmail dot com
Hey Casey, stuur je mij ook even wat foto's? jessica@glitglam.be. GroetjesJessica
HeyRumsy en Lier liggen niet zo ver van elkaar!Je mag altijd foto's sturen naar biancamoortgat@hotmail.com.Ik wil ofwel een lage knot (zoals Charlene van Monaco) ofwel los met een paar lokken vastgestoken voor mijn sluier en dit deel mag zowet omhoog staan, als je begrijpt wat ik bedoel.Alvast bedankt!
hej je mag altijd naar mij ook wat ideetjes sturen heb natuurlijk nog tijd... ik zou graag wat vollume in mijn haar hebben en het is half lang voorlopig. heb op internet ook al wat gezocht en daar stond al wel iets op dat echt mijn ding was... kelly_scherps@hotmail.com
Hey Casey, Ik trouw volgend jaar in Hove (niet zo ver dus van Lier).Ik heb blond, lang haar en van dat kroezelig, golvend haar. Ik kan er niet veel mee aanvangen, buiten in een staart doen. Heb jij wat ideetjes? Zou je eventueel wat fotootjes kunnen doorsturen?Groetjes,Els