Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Marylise

7-9-2011 17:39:59
Hallo,
8 oktober ga ik voor het eerst op kleedjesjacht. Ik ben helemaal weg van het mer Marylise. In de nieuwe collectie heb ik zowel al lange jurken als een kort jurkje gezien dat ik zeker en vast wil passen. En ik ben ook helemaal weg van zo een jasje met korte mouwen.

Iemand ervaring met Marylise ? Welke prijsklasse ? Goede kwaliteit ?

Groetjes Anneken

Ann
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1215

gitte
11-8-2012
 Meld misbruik7-9-2011 17:41:12

hey,

ben ook op bruidsjurk jacht en heb er al een paar van dit merk gepast en ze waren echt heel mooi!!! kwa prijsklasse dacht ik dat die rond de 1500 euro zaten.

Veel succes!!1

Kim
21-10-2011
 Meld misbruik7-9-2011 18:05:14

Hoi,

Ik heb mijn jurk van Marylise gekocht en ga volgende week voor de 2de pasbeurt. Ben er tot nu toe echt heel erg tevreden over.... Inderdaad heb je rond de 1500 euro al een mooie jurk!
Veel plezier!

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik7-9-2011 18:08:41

Hallo,
Mijn kleedje is ook ééntje van Marylise, het is model Malena geworden.
Op de foto was ik helemaal weg van model "Zita", maar toen ik het ging passen vond ik de rok veel te zwaar. Jammer!
Ik heb uiteindelijk toch een ander model gekozen en ben er superblij mee!
Het mijne was 1350 euro.
Ik denk dat de prijzen tussen de 1200 en 1700 euro schommelen.
Veel plezier met het passen want is superleuk!

Groetjes,
Sonja

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik7-9-2011 18:52:57

hey,

Ik heb ook enkele marylise jurkjes gepast, en idd die zitten tussen de 1100 en de 2000 euro van prijsklasse.
bij mij is het uiteindelijk een jurk geworden van rembo styling.

Veel plezier met het passen!

Shanna

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-9-2011 20:31:24

Hey Ann,

Ik ga op 5 oktober passen en er zal zeker ook Marylise tussen zitten.
Voor ik echt 'verloofd' was, dacht ik altijd - het wordt zéker een Marylise'ke...
Maar ik vind de nieuwe collectie eigenlijk veel minder mooi dan vorige jaren...
Dus ik hoop dat er nog een aantal van vorige collecties tussen zitten :-).
Als je van de Marylise-stijl houdt, ook zeker eens naar Ladybird kijken...ook heel eenvoudig, maar toch prachtig en prijs zit ook iets lager (al vanaf 1,000 euro).

Veel plezier tijdens het passen!!

groetjes

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik7-9-2011 20:35:02

Bedankt voor de reacties allemaal...

@ Sandra: Ga zeker eens de kleedjes van Ladybird bekijken,maar heb echt men gedacht al gezien in de kleedjes van Marylise... Moet natuurlijk altijd afwachten of het wel mooi is als je het aanhebt natuurlijk. Ik heb gemerkt dat er toch heel wat kleedjes van vorig jaar nog in de collectie dit jaar ook zitten,dus mss heb je wel geluk.

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik7-9-2011 21:08:04

Ik ben getrouwd in een Marylise, model Nero. Iedereen vond het prachtig en ik voelde me er een geweldige bruid in! Het kleed kostte 1200 euro. Groetjes

Koen
20-8-2011
 Meld misbruik7-9-2011 22:02:21

Hallo Ann,

wij zijn juist getrouwd op 20 /08/2011 en mijn vrouw had ook een Marylise aan. Prachtige jurk.Mijn vrouw gaat haar trouwkleed verkopen ( kleed is momenteel bij de droogkuis) moest je eventueel geïnteresseerd zijn en een koopje willen doen , laat dan maar iets weten.(moest het je smaak zijn tenminste)

Groetjes

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik8-9-2011 9:45:49

Ik was ook helemaal weg van het model Nero (dus de jurk van Hanne), maar helaas past dit niet in m'n budget, dus heb het bewust ook niet gepast.
Maar ik begrijp jullie voorliefde voor Marylise absoluut. Telkens ik in het één of ander boekje een jurk mooi vond, bleek het er eentje van Marylise te zijn. :-)

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 12:59:29

Koen: Welk model was het ?
Ik ga zowiezo eerst kleedjes passen op 8 oktober en mocht ik dan niets vinden of mss juist de jurk van jouw vrouw leuk vinden,dan laat ik zeker iets weten.

Katrien: Ik ken het gevoel. Ik wou ook niet zoveel geld uitgeven aan een trouwkleed,maar ik heb nu toch gemerkt dat ik een Marylise wil en ik ga het dan toch wagen... Mijn mama betaald ook een groot deel van men jurk dus moet ik gewoon een beetje bijleggen.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik8-9-2011 14:28:48

Ik had ook een jurk van Marylise.

Prijzen liggen tussen 1100 en 1700 ongeveer denk ik.

Prachtige afwerking (maar uiteraard is de naaister/winkel die je jurk aanpast daar ook van levensbelang)

Groetjes

Ps: Bij Cermo in Turnhout hebben ze een zeer groot deel van de collectie.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik8-9-2011 16:19:56

@Ann: wij betalen onze trouw volledig zelf. We hebben enkele jaren geleden een huis gekocht en grotendeels verbouwd. We hebben ook al 2 kindjes. Dus we hebben geen €10.000 over voor een trouwfeest. We gaan dus op enkele zaken moeten besparen. Niks aan te doen. Maar zo lang het een toffe dag wordt met de mensen die we er graag bij hebben, ben ik al heel blij. En dat ik m'n droomjurk niet heb, moet ik er maar bijnemen. Ik denk dat elke bruid straalt op haar dag, in eender welke jurk dat ze kiest.

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 16:53:23

Katrien: Dat is natuurlijk een andere situatie dan bij ons hé. Wij gaan eerst trouwen en nadien volgend de kindjes en een huisje bouwen. We krijgen ook een erg mooie geldcadeau van beide ouders. Mochten we die niet hebben,dan zouden we ook wel wat meer naar de prijzen kijken. Al hebben we wel al op heel wat dingen kunnen besparen als ik het zo eens bekijk. Voor mij hoeft ook niet alles het duurst te zijn hoor. En men maximum prijs voor een kleed is nu ook wel het maximum.

Maar ik ben het volledig met je eens dat je zowiezo zal stralen op jullie dag. Geniet nog van de voorbereidingen,jullie trouwen 3 maandjes voor ons zie ik.

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik8-9-2011 19:31:27

Ik heb ook een jurk van Marylisse gekozen...
Op de kapstok vond ik ze niet zo mooi, totdat ik ze aan had..
Precies voor mijn lichaam gemaakt :))

Ik denk dat m'n jurk zo'n 1.500€ kost...

In een andere winkel had ik ook een mooi kleed gevonden, van een italiaanse ontwerper... dat kleed kost 2.500€... Veel geld en vooral wetende dat de kwaliteit nog niet half zo goed is als diegene van Marylisse die ik gekozen heb...
M'n mama was mee en zij heeft ervaring met confectie, vandaar...

Groetjes en heel veel succes....

P.S. Misschien een raad... Pas ook jurken die je op kapstok niet zo mooi vind...

Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 19:50:02

Hallo,

We hebben dezelfde smaak want ik wil ook een kleed van Marylise is betaalbaar en heel mooi! Simpel maar toch met dat ietsje meer! Ben al eens gaan passen en heb één gezien die wel m'n zin is! Je toont ook mager in die modellen vind ik! En ze zitten perfect! Die jurk kostte 1200 euro met het jasje inbegrepen! Maar ik wilde nog even wachten op de nieuwe collectie voor ik m'n keuze maakte, kan het nog altijd bestellen! Ook al is het oude collectie! O ja en de stof is heel zacht, niet zo stijf zoals sommige kleedjes aanvoelen. Het zijn jurken om in te swingen!!

Hopelijk heb ik je een beetje goeie raad gegeven!

Groetjes lotje

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik8-9-2011 21:37:38

Nathalie: Bedankt voor de tips :) Wil je vertellen welk kleedje je gekozen hebt ? Als je liever niet zegt,geen probleem hoor ;-)

Charlotte: Ik denk dat jij het kleedje bedoelt dat Hanne die hier ook gereageerd heeft aanhad op haar trouw. Ik vind dat ook een super mooi kleedje,dus ga het zeker ook passen,maar wel in de licht grijze versie. In de nieuwe collectie zitten ook wel mooie kleedjes hé.

Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik9-9-2011 19:11:06

hey!

Neen het was een ander modelletje met zoetwaterpareltjes erop en helemaal in het ecru. Ja hoor er zitten veel mooie kleedjes in de nieuwe collectie kan al bijna niet meer wachten om ze te gaan passen!
Jij waarschijnlijk ook hé!! Spannend hé!!
Groetjes

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik9-9-2011 20:46:22

@ Ann... Euh, ik ken de naam van het model niet, sorry...
Het was eigenlijk best grappig... De andere pasjurken waren ofwel te groot, ofwel kreeg ik ze niet toe, en het pasmodel van mijn gekozen jurk was ineens de perfecte maat :)
Het lot zeker ;))

robine
31-8-2012
 Meld misbruik6-10-2011 14:01:56

hallo,

ben gisteren gaan passen en een aantal stuks aangehad van Marylise en da ging toch gemiddeld rond de 1300euro.. het een al wat duurder as het ander... het duurste dat er bij was bij mijn keuze koste 1500 euro...

uiteindelijk is het het voorlaatste dat is paste het geworden. een van Linea Raffaelli !!

p.s ben naar cermo in turnhout geweest.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info