Terug naar overzicht
De winkel staat op mijn lijstje - nu die teller nog wat naar beneden krijgen (ok, nog heel wat naar beneden) en dan kan ik ook op jacht! Veel plezier op jullie dag en geniet van het dragen van de jurk!
ik wilde ook wel eens naar deze winkel maar voor mij toch wat ver maar wel benieuwd naar de foto's van je jurk miss waag ik dan toch de rit wacht dus met smart op je verslagje veel succes vantweekend
Ik ben ook bij Younniek geweest maar heb er uiteindelijk toch niet besteld.Er waren erg mooie jurken maar mijn droomjurk heb ik nog ergens anders gevonden.Veel plezier op jullie grote dag!!
Hoi TinaIk ben ook reeds 2 keer bij youniek geweest en ben ook van plan men kleedje daar te laten maken en kopen. Ik ga nu eerst een paar winkels afgaan om te kijken wat ik mooi vind en zet dan de stap!! kan je mss een foto doormailen naar me als je getrouwd bent, dan heb ik een idee van wat en hoe alles kan :-) + ben ook gewoon benieuwd eigenlijk. :-)Heb je het volledig zelf laten maken of opgegaan op een bestaand model van hun?Veel plezier op je grote dag, en geniet ervan... Groetjes!!