Terug naar overzicht
Veel sterkte Els!Probeer zaterdag toch nog te genieten, want weet dat jullie grootvaders toekijken van daarboven. Groetjes
Els, wat vreselijk voor jullie. Ik voel met je mee. Ik heb zelf al vaak het gevoel gehad dat "het leven" soms dingen wegneemt voor wat je krijgt in de plaats. Bij de geboorte van mijn 2 kindjes (4 jaar verschil) is telkens een paar maand na de geboorte één van onze grootouders gestorven. Ik kan je geen tips geven of passende woorden vinden. Ik hoop dat jullie nog een last-minute boost vinden en toch "jullie moment in het leven" kunnen vieren. Voor mij is een overledene er sowieso altijd bij op belangrijke momenten en dat in de kleine dingen (onverwachte zon bij slechte weersvoorspellingen vb). Veel sterkte!
heel veel sterkte , probeer toch maar te genieten van jullie dag! jullie grootvaders zouden niet willen dat jullie die dag treuren!
Ach, dat jullie dit nu net aan de vooravond van je trouwdag moet overkomen... Heel jammer. Ook wij leven met jullie mee en delen in jullie verdriet. Makkelijk zal het vast niet zijn -of niet de hele dag- maar de grootvader terughalen kan helaas niet, ook al zijn jullie nog zo triest... Probeer er in de gegeven omstandigheden het beste van te maken en kijk af en toe eens naar de hemel op je trouwdag want jullie zou weleens een 'teken' kunnen zien van grootvader daarboven... Heel veel sterkte gewenst aan jullie en ook jullie familie en probeer er zo goed als het kan van te genieten. Heel veel liefs en oprechte deelneming,Fredie & Michael
Innige deelneming en veel sterkte. Ik hoop dat jullie toch gaan kunnen genieten van jullie grote dag. Zelf vraag ik me ook al wie er van de grootouders er volgend jaar nog zal bij zijn. IK heb er nog 3 maar met mijn grootvader gaat het momenteel echt niet goed dus het wordt nog afwachten.Groetjes Tine
Heel veel sterkte en veel moed. Het is heel erg en dat net voor jullie trouw! Inderdaad, geniet ervan en denk aan het leven dat jou toelacht.Afscheid nemen is het moeilijkste wat er bestaat. Ik heb geen grootouders meer en ik heb er ook spijt van dat zij mijn grote dag niet zullen meemaken, maar in ons hart zijn ze aanwezig.Veel succes! Ine.
Veel sterkte. Wat een mix van emoties voor jullie dan deze week. Hoop dat jullie er zaterdag toch een mooie dag van kunnen maken. Sterkte.
Bedankt voor de lieve reacties allemaal !We zullen er idd het beste van maken, heel de familie heeft beslist om toch te komen en niet snel naar huis te zullen gaan :)& in ons hart zullen onze grootvaders erbij zijn...
Heel veel sterkte.Misschien heb je nog ergens tijd om ballonnen op te laten? Persoonlijk vind ik dat een heel mooie link met de mensen die er helaas niet meer bij kunnen zijn.Ik hoop dat je ondanks dit prille verlies, toch nog van je dag kan genieten!LiefsKatrien
Het toeval wil dat wij al ballonnen gingen oplaten, maar nu krijgt dit nog een extra betekenis natuurlijk :)