Terug naar overzicht
miss dom maar eens gezien en de sfeer was er direct in your the one that i want van grease ging dan op t laatste over naar een grease mix iedereen werd op de dansvloer geroepen van de dj super fun :) er werd veel geshakedhttp://www.youtube.com/watch?v=ynnwhzWnnVg beetje in die genre vanaf 1min 49nu als je het intikt op you tube vind je verschillende deze vond ik ook goed maar daar moet je natuurlijk voor kunnen dansen http://www.youtube.com/watch?v=hSgRisUdh0I&feature=...
Brenda, geen paniek, mijn beste vriendin heeft 5 min voor de openingsdans het liedje gekozen met haar man. Ze raakten er ook niet uit maar met de huwelijkse zegen kwam de keuze opeens veel vlotter. Heb je geen swingend liedje die vaak speelde toen jullie pas een koppel waren? Brengt meteen leuke herinneringen aan de eerste kriebels boven!
of iets met een latino-vibe? dat geeft direct meer sfeer vb Ricky Martin, J. Lopez, ...
Wij hadden You and Me van Millow, echt super om de avond mee in te zetten.
wel we wilden eigenlijk Heavy Cross ( it's a cruel cruel world) van The gossip met dan meteen I got a feeling van the Black Eyed Pies erachter... maar de dj vond dat dat een beetje een rare keuze omdat de lyrics niet helemaal dat zijn en hij heeft wel gelijk eigenlijk...dus nu zitten we elke dag massa's liedjes te beluisteren...
De onze is I gotta feeling...een flashmob! We zijn er wel al 3 maanden met het hele team op aan het trainen :))
Als je van latin / retro houdt, kan je ook gaan voor bv. A Night Like This van Caro Emerald (is een chachacha en een echte aanrader).Of I've Got You Under My Skin van Sinatra ;-)All Night Long van Lionel Ritchie. Quickstepjes zijn o.a. The Way To Your Heart (Soulsister) en Nah Neh Nah van Vaya Con Dios. Ook Just Say Hello van Rene Froger is leuk en heeft een aardig ritme. Of als je voor een walsje wil gaan: Ik Hou Van U van Noordkaap. Iets anders: Als De Nacht Verdwijnt van Jan Smit. Misschien is het een optie eerst een stijl te zoeken die je wilt, en daar een lied dat wat betekent voor jullie uit te zoeken?