Terug naar overzicht
Hey heyIk ben zaterdag jurken gaan passen en mijn droomjurk gekozen :DIk had dus ook op voorrand bang voor negatieve reacties bij de jurken die ik wou passen en mooi vind en was eigelijk voor niets nodig. Ze vonden alle jurken mooi en bij mijn droomjurk kregen ze het zelfs moeilijk. denk dus dat je trouwjurkshoppen niet kan vergelijken met het gewoon shoppen.Laat me weten hoe het geweest is hé :D En geniet ervan wat zo'n pasdag is toch enorm leuk maar ook zeer vlug voorbij. Ik moest om 13.30 daar zijn en was om 14.30 alweer buiten. Ik wist dus wat ik wou én heb het daar ook gevonden :DGroetjes.
Hoi Saraik zou me er inderdaad niet teveel zorgen over maken, enkele opmerkingen zijn ook altijd wel goed. Je wil er uiteraard stralend uitzien, en sommige modellen staan je nu eenmaal beter als andere, ook al zijn dat niet altijd de kleedjes die je op voorhand op internet of in een catalogus had gezien. En de mevrouw van de winkel zelf zal je zeker wel steunen moesten de meningen iets te sterk of ongegrond zijn hoor. Dat zijn meestal heel lieve dames die weten waarover ze het hebben en je gevolg de mond kunnen snoeren wanneer nodig.Maak je dus maar geen zorgen en geniet van je pasdag!GrtjsEmy
ik ga naar 1 winkel met heel het zootje de andere winkels ja ik wil er zeker 4 doen om zeker te zijn doe ik enkel met mijn stiefmoeder en schoonmoeder en moest ik zien dat bij de eerste winkel we op een totaal andere golf lengte zitten neem ik wel een vriendin meemaar voor zon dure jurk laat ik me niet boycotten (ik zou nogal gemakkelijk om iem te plezieren mijn twijfels overboord zetten en nadien zit ik dan met de gebakken peren)
Ik ben gaan passen met mijn zus en schoonmoeder. De smaak van mijn zus en die van mij zijn echt wel verschillend, dus ik had ook wel schrik. Toch vonden zowel mijn zus als mijn schoonmoeder het kleed dat ik uiteindelijk heb gekozen van bij het begin zeeeer mooi Ik denk ook dat het anders is dan shoppen voor gewone kledij. Als een kleed jou beeldig staat, dan zullen zij dat ook wel zien Mocht je echt merken dat ze jou willen overtuigen en jij niet 200 % zeker bent, dan zou ik toch wachten en nog eens verder kijken! Veel succes alleszins!Groetjes
Ik zou daar ook niet teveel mee inzitten.Je kan het inderdaad helemaal niet vergelijken met het gewone shoppen.Ik denk je vooral je eigen gevoel moet volgen. Jij moet je kleed de hele dag dragen en niet zij.Maar ik begrijp je bezorgdheid wel hoor want heb er ook wat schrik voor:-)
Anders kunnt u mischien een vriendin mee nemen? Gewoon om een beetje balance in te kregen. En ik denk toch dat julie iets moies zallen vinden. Ik weet nu niet echt wat komentare u moeder en zusje geven maar af en toe is ook goed als jij de kritise mensen erbij heebt. Als zij het goed vinden bent jij meer gerust gestellt dan als jij iemand mee nemt de tegene alles gewoon ja zegt.En ik ben er zeker van dat jij geen walvis bent en begin ook niet zo te denken. Ik denk het is ook niet de bedoeling van je moeder :)
Ik had men zussen en mama ook mee. En dat gaat normaal ook voor geen meter als het op kleren aankomt.Nu ging dit wel heel vlot!!Je moet gewoon zeker onthouden dat een kleed heel mooi op foto en aan de kapstok kan lijken, maar bij uzelf echt nergens op trekt!!En geniet er van!!Ik vond het echt super om die kleedjes te passen, ookal waren ze soms lelijk als ik ze aanhad! Lachen geblazen!!
Hallo!Ik ben dat ook tegengekomen! Mijn ma en mijn zus zijn ook twee handen op 1 buik en ik zat daar ook een beetje mee in! Maar ik heb hen op voorhand gewaarschuwd dat het mijn zin moet zijn en heb hen duidelijk gezegd wat ik wil en hoe het moet zijn zodat ze geen commentaar moesten hebben of iets anders moeten tonen die ik niet wil!En het is heel goed meegevallen! Ik heb daar ook veel over zitten piekeren maar al bij al was het stress voor niks.Hopelijk valt het voor jou ook mee!En denk erom jij moet je goed voelen in je kleedje het is tenslotte jou dag!Groetjes lotje