Dag bruidjes allemaal!
Om jullie al wat te kunnen laten meegenieten, hierbij een kort verslagje van onze meest fantastische dag in ons leven!
Het begon heel vroeg 's morgens: opstaan om 5u15 en om 6uur aanwezig zijn bij de kapper.
Daar kwam mijn zus dan ook aan om 6u45.
Eens de haren in de plooi lagen, mocht ik om 8u voor de make-up.
Samen met mijn zus zijn we dan richting mijn ouderlijk huis gegaan voor het langverwachte moment (mijn trouwkleed)
Juist nipt klaar, of de deurbel ging! Mijn toekomstige! Wat zag hij er knap uit met een prachtig bruidsboeket gemaakt van rode rozen en witte parels. Hij was zelfs een beetje van slag toen hij mij zag, was zelfs vergeten te zeggen hoe prachtig ik er uitzag, (kreeg ik dan achteraf wel genoeg te horen ;))
Daarna richting Bellewaerde om foto's te nemen. Echt fantastisch, we kregen daar langs alle kanten applaus en felicitaties.
Om 11u moesten we terug zijn om de bus met alle familieleden en bruidsmeisjes te ontvangen met een glaasje bubbels en mini ontbijtkoekjes.
13u trouw van de wet
14u trouw voor de kerk. Heel veel mensen vonden het een hele mooie persoonlijke viering, doet wel goed om te horen, want daar is zeer veel tijd in gekropen tijdens de voorbereiding!
We hadden tijdens de offerande snoepjes voorzien om uit te delen (hartjes met onze naam en trouwdatum op) Bleek een leuke verrassing voor velen te zijn. Kon je makkelijk bestellen via de website
www.jenaamerop.be Daarna richting feestzaal met veel eten en drinken.
De muziek stopte om 5u en dan nog stond de dansvloer nog redelijk goed gevuld. Maar aan alle mooie liedjes komt helaas een eind, dus moesten we richting huis vertrekken.
Meteen gaan slapen zat er nog niet in, want ons vrienden hadden onze woning goed onder handen genomen.
Trap volgezet met bekers water, keukentafel in living met zetel erop, 3m³ tuinafval op onze oprit, vissen in ons bad,...
Het was een zeer geslaagde dag!
Iedereen zegt dat de dag voorbijvliegt en dit is echt niet gelogen, voor je het weet is het gepasseerd, dus toekomstige bruidjes geniet er van!
Ik zal ook nog eens kijken om jullie te kunnen laten meegenieten van enkele foto's, maar moet nog uitzoeken hoe dit werkt via facebook :p
Groetjes,
Ellen