Terug naar overzicht
heeft ze nog veel hangen? zou ook wel willen gaan maar ben een beetje bang voor die retouches.... trouw pas in juli en in die tijd kan er toch vanalles veranderen he,vooral omdat ik wat bezig ben aan mijn lijn
zijn er nog veel kleedjes? en van vorige collectie?
Ik vind geen website...Weet iemand of zij het merk Pronovias en La Sposa heeft?Alvast bedankt!
hey!ze heeft een mengeling van jurken (merken) hangen.website: www.coutureanny.be ze had er nog redelijk veel hangen. moet natuurlijk je ding zijn.zelf ben ik ook nog volop bezig met mijn gewicht.maar toen ik die jurk zag, moest het die worden. ik weet hoeveel er precies nog af moet zodat de just perfect zit. dus daar streef ik naar.de jurk mag er hangen tot april, in maart moet ik gaan voor de retouches.onze trouw vind ook plaats in juli, maar volgens mij moet dut perfect lukken.groetjes
hallo,ik ben er vandaag eens langs geweest (had wel een afspraak) maar trouwjurken in maten 36-38 niet veel keuze meer, vanaf maat 40 heel wat meer. Wel nog heel veel gekleurde kleedjes. Ook schoenen is er al veel weg.Heel vriendelijke mevrouw.GroetjesEls