Terug naar overzicht
www.rembo.de Het is wel de Duiste site, maar die vind ik beter dan de Belgische. Ik vind dat er in Gallery 4, 5 en 6 prachtige jurken zitten.
Dank je....ken je nog andere ook?
Niet direct nee... Ik ben zelf nog niet echt bezig met het zoeken van een trouwjurk. Ben jij naar nog andere dingen op zoek op dit moment? Ik woon zelf in Grimbergen en mijn vriend in Rijmenam dus misschien weten we wel wat in de buurt... Laat maar weten hoor. Je mag dat ook altijd via mail doen als je dat makkelijker vindt: sungirl_in_love@hotmail.comGroetjes!
Hallo,Misschien een tip voor Katleen ook: op www.rembo.net staan echt alle kleedjes, dus daar kan je naar hartelust in zitten kijken. De uitleg die er bijstaat is ook wel in het Duits.Voor andere sites van trouwkleedjes kan je er gemakkelijk vinden via deze site hier en dan het www.datbepaaldmerk.com of .be endan geraak je er ook wel.Ook als je trouwboeken al gekocht hebt, kan je daar eens kijken naar de kleedjes die je mooi vindt en zo eens zoeken op internet. Je vindt heel vlug heel veel sites.Wat ik gedaan heb, is dan de kleedjes afgeprint van het internet die ik echt mooi vond en dat dan meegenomen naar de winkel.Zo weten ze ook direct wat je zoekt en pas je geen kleed die je absoluut niet mooi vindt.Alvast heel erg veel kies- en pasplezier (het doet je wel iets om met dat kleed in die winkel te staan moet ik zeggen)!!!Groetjes,Nele
Bedankt! Ik heb alvast een hele mooie gezien op de site van bruidsparadijs
Er is ook nog de site van Linea Raffaelli: http://www.linearaffaelli.be/ Maar zoals al gezegd, ieder merk heeft wel een eigen site...Wat bij mij wel het geval was, was dat al de kleedjes die ik mooi vond op papier me totaal niet stonden toen ik ze aanhad. Maar ik heb wel een prachtig kleed gevonden hoor!
Ik heb mijn kleed gevonden op www.pronovias.es Dit is wel een aparte stijl van bruidskledij aangezien het een Spaanse couturier is. Veel kant en ruches dus. Maar wel heel mooi vind ik!