Terug naar overzicht
Hey,kijk es bij Nadia van colorvisign in Merelbeke.Dat blijkt een hele goede te zijn :-)ik heb binnen een aantal weken mijn proefsessie dus kan nog niet zeggen of het zo is maar ze heeft een heel goede naam op dit forum dus ik zou er wel op vertrouwen haar website is volgens mij www.colorvisign.be grtzIsabel
Hoi Benita,Neem eens contact met Laura van LauraColor, ze is hier ook op het forum te vinden.Ze is professioneel, kent haar vak en is betaalbaar.MvgrLudoPlanMaken.be
Idd, Laura is echt een toffe en supergoede visagiste. Ze luistert echt naar wat je wilt! Veel succes met de voorbereidingen!GroetjesJessica
Ga ook eens kijken bij gina peleman uit destelbergen. Haar website is belle-et-beau-online.beHaar al dikwijls eens geboekt en echt super tevreden over.Grtz Debbie
hey de client in lochristie!
iedereen bedankt voor de vlugge reacties! :-)
Hallo Benita,Mijn naam is Heidi Fonteyn en reeds 8 jaar aktief als professioneel visagiste.Ik woon in Oostakker, vlakbij dus!Je kan altijd een kijkje nemen op mijn website www.heidifonteyn.be Hier op mijn profiel staan ook foto's van mijn werk. Dan kan je je al een beeld vormen van mijn werk.Groetjes, Heidi
ilse van www.makeyouup.be Ze is van Zele.