Terug naar overzicht
Hallo KimWat voor een stijl zou je willen? Je kan altijd eens bij Filou & Friends gaan kijken in Hasselt, daar zijn nog enkele leuke winkels in de buurt met kinderkleding.Is kleurrijk en valt goed mee in prijs. Je kan met dezelfde kleuren werken voor de 2 meisjes en ook een beetje voor de jongen.Anders gewoon eens de kinderwinkels aflopen, zij zullen u zeker wel kunnen helpen met het feit om hetzelfde te kopen of niet.Hou er wel rekening mee, dat de collectie voor het kindje van 3 jaar heel vaak anders gaat zijn als de collectie voor het meisje van 7
Heylah, ik denk dat wij bij Lieben gaan kijken in Genk. Maar tegen dan is er ook nog de communie collectie, dus we gaan nog afwachten...Je hoeft niet persé hetzelfde te hebben voor beide meisjes, misschien wel in dezelfde kleur blijven... Kijk ook eens op de site van humpiedump.nl!! Héél mooi kleedjes voor de bruidsmeisje!!!
Hoi Kim,Bij ons wordt dat ook nog een vraagteken...Ik heb 2 meisjes: de jongste zal dan 4,5 zijn en de oudste 24...Dus ik hoop ze wel in een zelfde 'kleurtint' te zien...niet dat de ene in het rood en de andere in het groen rondloopt...Ik weet dat mijn nichtje, de oudste van 24, heel graag zwart ziet :-). Dus misschien stop ik de kleinste dan toch in klassiek wit. Wit-zwart combi valt nog mee natuurlijk...Veel succes nog met de voorbereidingen!groetjes
heyhey! ik ga eerlijk zijn, ik vind al die kinderboetieks veel te duur + ze groeien er toch snel uit! wij gaan kijke in den h&m of c&a voor kledij! ik vind da ze er ook enorm mooie kleertjes hebbe en heeel goed van prijs ! groetjes
Hey,Wij gaan voor onze bruidskindjes ook gaan kijken bij petit filou, leuke kleurrijke kleertjes en je dan dezelfde kleuren combineren voor jongens en meisjes. En het kan erna ook nog gebruikt worden wat ik toch ook wel belangrijk vind.succes met de zoektochtShanna
onze meisjes zijn 14 en 5 , hebben hetzelfde kleedje aan en is echt supermooikomt van humpiedumpie. Goede kwaliteit en supergoedkoop! echt de moeite om eens te kijken
Heej,Wij gaan waarschijnlijk bij Filou&Friends en Fred&Ginger eens kijken. Ik meen ooit eens begrepen te hebben dat Fred&Ginger ook een hele mooie feestcollectie heeft. Gezien je eind oktober trouwt, is dat misschien nog interessant :-)Succes, en hou ons maar op de hoogte ;-)Groetjes
He, het zelfde kleedje is toch mooi vind ik persoonlijk of anders zeker iets nemen waar de zelfde tint in zit..
Dank je wel voor de reacties! De zoektocht kan beginnen ... Ik hou jullie zeker op de hoogte! Groetjes
heyik heb vandaag kleren besteld via humpiedump,e site van nederland.je kan er alles bestellen en ook voor belgie,en helemaal niet duur,integendeelgroeten