Nu Online
Momenteel zijn er 318 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

LAATSTE UREN VOOR 10 SEPTEMBER

9-9-2011 7:20:42
Man man nog 16uur te gaan Brr ik krijg het er al warm van.
Ik heb net naar de weervoorspellingen gekeken en morgen zal het ook warm worden!
Maakt het een pak leuker!

Straks de' echte' laatste voorbereidingen sé.
Vandaag krijgen we de sleutel van onze feestzaal 'Het Kastelenhof' te Stekene en dan wordt het allemaal echt.
Deze voormiddag de bloemen halen voor de tafelversiering, de verrassingen voor de kindjes en nog wat kleine dingen.
Daarna gaan we aan het decoreren slagen hopelijk komt dat goed want ik ben daar geen krak in...
Maar met de hulp van onze beste vrienden komt dat wel in orde.

Deze avond ga ik bij mijn beste vriendin slapen en mijn ventje blijft thuis met zijn beste vriend.
Het zal een korte nacht worden want om 5 uur moet ik reeds opstaan om tijdig bij de kapper te zijn.
Ik kan niet wachten om morgen onze dag te beginnen.

Aan alle bruidjes voor 10 september ... véél plezier vandaag en maak er morgen een superdag van !!!!!

Grtjs

Marianne

marianne
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 533

Julie
10-9-2011
 Meld misbruik9-9-2011 8:35:16

Hey,
veel succes morgen!
Ik kijk er ook naar uit en ben inderdaad blij dat het weer morgen goed zal zijn.
Geniet ervan.

Kim
21-10-2011
 Meld misbruik9-9-2011 9:10:41

Heel veel succes & Geniet ervan!

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik9-9-2011 10:00:32

Nu kort het echt af hé!
Ik slaap al 2 nachten slecht... Dromen enz... :D
Seffens alles afzetten in de feestzaal...
En wachten tot morgen zeker? :)

Het weer ziet er alvast SUPER uit!!!

Veel succes morgen!!!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik9-9-2011 12:25:52

spànnend !!! Veel plezier allemaal morgen !

Sara :
ik heb al 2 dagen een slaappilleke genomen (speciaal aan dokter gevraagd) en slaap als een roosje, misschien ook nog eentje halen ?
ik kruip er rond 9-10hr deze avond in met dat pilleke en dan haal ik de ochtend wel.

Ellen
3-9-2011
 Meld misbruik9-9-2011 12:36:28

Veel plezier morgen! Geniet ervan, het wordt een dag om nooit te vergeten!

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik9-9-2011 13:02:01

Veel succes morgen geniet van jullie dag!

shanna

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik9-9-2011 14:51:27

geniet van jullie dag, alle 10 september bruidjes! Blij dat ze zo'n goed weer geven!
grtjs

Emy

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik9-9-2011 15:26:46

hey,
hier ook van hetzelfde straks enkel de kerk nog gaan klaarzetten voor de rest is hier alles inorde tot op heden slaap ik nog goed maar vrees dat dit deze nacht toch enigzins anders gaat zijn terug in men eigen bedje slapen zonder men aanstaande gaat toch maar raar doen maar vanaf morgen zijn we dan eindelijk officieel man en vrouw daar kijk ik enorm naar uit. doe het goed aanstaande 10 september bruidjes en geniet van alles. xxx een nog niet echt zenuwachtig bruidje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...