Terug naar overzicht
Hey,veel succes morgen!Ik kijk er ook naar uit en ben inderdaad blij dat het weer morgen goed zal zijn.Geniet ervan.
Heel veel succes & Geniet ervan!
Nu kort het echt af hé! Ik slaap al 2 nachten slecht... Dromen enz... :DSeffens alles afzetten in de feestzaal...En wachten tot morgen zeker? :)Het weer ziet er alvast SUPER uit!!!Veel succes morgen!!!
spànnend !!! Veel plezier allemaal morgen ! Sara : ik heb al 2 dagen een slaappilleke genomen (speciaal aan dokter gevraagd) en slaap als een roosje, misschien ook nog eentje halen ?ik kruip er rond 9-10hr deze avond in met dat pilleke en dan haal ik de ochtend wel.
Veel plezier morgen! Geniet ervan, het wordt een dag om nooit te vergeten!
Veel succes morgen geniet van jullie dag!shanna
geniet van jullie dag, alle 10 september bruidjes! Blij dat ze zo'n goed weer geven!grtjsEmy
hey,hier ook van hetzelfde straks enkel de kerk nog gaan klaarzetten voor de rest is hier alles inorde tot op heden slaap ik nog goed maar vrees dat dit deze nacht toch enigzins anders gaat zijn terug in men eigen bedje slapen zonder men aanstaande gaat toch maar raar doen maar vanaf morgen zijn we dan eindelijk officieel man en vrouw daar kijk ik enorm naar uit. doe het goed aanstaande 10 september bruidjes en geniet van alles. xxx een nog niet echt zenuwachtig bruidje