Terug naar overzicht
zie mailbox ;-)
Hey Julie of Karen,Zouden jullie mij die ook kunnen doorsturen? Ik weet wel wat ik wil, maar een structuur vinden valt me nogal moeilijkAlvast bedankt!
p.s. emailadres is jessicavandervelpen@hotmail.com
Zouden jullie het ook ineens naar mij kunnen sturen?Alvast bedankt!Katrienwetrouwen@hotmail.be
Ik ga zoals de bruidjes hierboven ook vragen of jullie mij ook een voorbeeldje zouden willen doormailen.Wij hebben ook gekozen voor een alternatieve viering, en weet ook ni goed hoe ik er moet aan beginnen...Bedankt Shannashanna_buekers@hotmail.com
Hier hetzelfde :)lindecorten@hotmail.com
Joehoe bruidjes! Als jullie zo lief willen zijn jullie ideetjes ook met mij te delen?? melissa.celis@gmail.comDan bezorg ik jullie ook onze voorlopige versie. Het is inderdaad moeilijk om een goede samenhang te vinden...KnuffelMelissa
OOOhhhh das interessant! Willen jullie het ook naar mij sturen? carol_billiet@hotmail.comDank je!
ben zelf ook op zoek naar ideetjes: kunnen jullie me ook bezorgen ? beutenjoke@gmail.com. Super bedankt!
Idem hier.Kunnen jullie me ook een voorbeeldje bezorgen aub?Shannon666be@yahoo.comDank u
kunnen jullie mij ook een voorbeeldje bezorgen aub? Bedankt! a_michiels@telenet.be
Jullie zouden me ook erg blij maken met enkele voorbeeldjes van alternatieve vieringen... kim.limerkens@hotmail.comAlvast bedankt!
Kun je het ook naar mij sturen? elienia@telenet.bealvast bedankt!!!