Terug naar overzicht
hoi Anouk,ik ben zelf ook nog op zoek naar een zaal, en het monasterium stond bovenaan mijn lijstje, we hadden zelfs een optie genomen, maar wij hebben het uiteindelijk niet gekozen. dit enkel voor de geluidsnorm, na 3u wordt de muziek eerder achtergrondmuziek. dus een dansfeest met luide muziek tot in de vroege uurtjes is daar niet mogelijk.Ik ken een aantal mensen die er getrouwd zijn of die er naar een trouwfeest zijn geweest (ben er zelf wel nog niet geweest) en die vonden alles wel SUPER. zowel de aankleding van de zaal, de bediening, het eten...Dus als je geen probleem hebt met het feit dat vanaf 3u je dansfeest eigenlijk 'stopt' zou ik er zeker voor gaan!ik vind het dansfeest wel erg belangrijk vandaar dat we met spijt in het hart uiteindelijk niet voor het monasterium gaan...Maar ik heb er alleen nog maar zeer goede dingen over gehoord!veel succes!!Liselot
Wij hebben na het stadhuis met de suite een brunch gedaan in het Monasterium. Waarschijnlijk totaal anders dan een huwelijksfeest in de grote kapel, maar alles is supervlot verlopen. De bediening was professioneel en vriendelijk, alle afspraken werden nageleefd, het eten was superlekker... Ik had er al spijt van dat ik mijn feest daar niet gedaan heb.
lijkt mij wel een mooie zaal. ik heb er ook nog aan getwijfeld.
Hallo,zoveel jaar na onze trouw kom ik opnieuw mijn eigen vraag tegen. We zijn getrouwd in Monasterium Poortackere en het was suuuper!! Een echte aanrader.intussen vier jaar gelukkig getrouwd :-)