Terug naar overzicht
Hey heyHier ook nog 'maar' 300 dagen te gaan :DHoe de voorbereidingen staan:Jurk is gekozenVervoer ligt vast.fotograaf ligt vast.Misboekje is zo goed als af.Zaal ligt vast.Gemeente ligt vast.Kerk ligt vast.tekst voor uitnodiging heb ik ook al klaar.Kleurthema is gekozen: TurquoiseDenk dat het dat ongeveer is.Hoever sta jij?Groetjes.
hey dezelfde dag, leuk is dat.bij ons staat al vast: de zaal het kerkje de gemeente is geregeld (zijn ook al in ondertrouw)de bedankjes zijn klaar de enveloppen doos ( varkens) zijn klaar receptie boek geregeldballonnen voor die dag op te latenhet vervoer is geregeld de voorlopige gasten lijst en draai boek is gemaakt de fotograaf afspraak voor de jurk 8 oktober 2011 om 13.00 het trouwboeket ( deze doe ik zelf maken) en nog wat kleine dingen.maar ik snap even niet hoe jullie bij 300 dagen komen, hier op de teler bij ons staat nog 301 dagen.mvg francis
hey FrancisOp mijn teller staat nu 300 2 48 dagen uren minutenDan heb jij wel al veel klaar. kwa bedankjes weet ik ook wel wat ik wil. Is via een site maar ga nog even wachten met bestellen. Staat ook een mooi gastenboek op met turquoise, denk dat ik dat ook bestel. Groetjes.
hey romina ja ik snap nu hoe het zit ik heb er 2 tellers, een de met maanden en 1 met dagen dus 9 maanden 27 dagen 52 min maar als we zelf maar weten wanneer het is ja ik was zo lekker op gang dat ik iets meer heb gedaan dan de bedoeling was. maar ik heb ook nog een eigen bedrijf. en het kan maar geregeld zijn toch? kan ik lekker genieten van me rust.
Hmmm... hier ook 300dagen maar wel een dagje later als jullie :-)Onze voorbereidingen gaan ineens vlotter als verwacht :D jeej!Moeten alleen nog een fotograaf regelen, de eetplek voor 'smiddags, de traiteur voor het dessertenbuffet. En de kledij voor de bruidegom en de suite.(en ja kleine frullekes zoals gastenboek, enveloppendoos...)Het belangrijste is al besteld: mijn trouwkleed :D
hey wij trouwen ook op dezelfde dag als jullie ;-)bij ons is al geregeld: mijn trouwjurkgetuige is gevraagdzaal ligt vastgemeentehuis kunnen we pas in januari gaan doen mag maar 6 maanden op voorhand vertelde ze me daargastenlijst krijgt vormdeco voor de zaal is in ordedus ik heb nog veeeeeeeeeeel te doen
nog 312 dagen te gaan ligt nog niet veel vast :)Getuigen zijn gekozenkerk is gekozengemeentehuis moeten we nog wachtenen moeten nog beslissing nemen tussen 2 zalendus met andere woorden...nog véél werk voor de boeg