Terug naar overzicht
Nathalie,oooh ik dacht nu echt dat jij al getrouwd was!? wij hebben daar pas aan begonnen 'n maand of 6 voor het huwelijkwist niet dat je dit kon huren?!wij hebben de firma carte blanche gegeven, maar wel foto's laten tonen wat we graag zien.onze bestelling was:trouwboeket, 3 staandertjes aan elke kant aan middenkant, 2stukken om naast onszelf te plaatsen, 1 altaarstuk waarvan onze priester ook vroeg om te laten staan :( en 2 grote laurieren op stam aan de poort van de kerk, nog een mini bruidsboeket voor bruidsmeisje en dan nog de corsages voor de suite, en misschien nog 2 boeketten voor de mama's
Hey Nathalie, ik ben deze week nog bij de bloemist binnengesprongen, en deze raadde me aan om maar 1.5 maand op voorhand alles vast te leggen.We hebben het al wel over de decoratie van de Kerk gehad, en hij kan dit eventueel wel doen, maar je zit met één probleem voor alles vast te leggen. Je hebt altijd kans op een begrafenis voor het huwelijk. Maar ik denk toch dat ik het ga laten doen, in plaats van zelf. Het zijn tenslotte professionele...Bij ons is het ook kopen hoor, buiten bv staanders of een laurierboompje.@severine een indiscrete vraag maar wat is je budget voor je bloemen?
wij laten de zaal versieren met ballonnen. wou geen bloemen nemen omdat je die dan achteraf terug moet meenemen naar huis en hoogstwaarschijnlijk krijg je er zo al veel van de mensen en dan sta je daar met al die bloemen. we laten het doen door ballonnen jackobs, hij heeft prachtige ideeen en modellen en versiert de zaal zelf voor niets (geen vervoerskosten of werkuren).veel succes met je zoektocht
@ Severine, nee hoor, nog lang niet ;)Er staan nog 265 dagen op de teller...Ik heb dat eens op een beurs gezien dat je bloemen en planten kan huren, maar ik heb dus echt geen flauw idee meer hoe ze noemen en waar het was...We hebben hier ne mooien bloemenwinkel in de buurt, zullen daar eens gaan horen...jullie zijn alvast bedankt voor jullie reacties :D