Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen in Wetteren en weten het ook nog niet goed voor onze foto's. Ik denk aan een station en dan in het provinciaal domein domein "Den Blakken" in Wetteren.Maar ik zou ook graag een oude fabriek ofzo weten zijn.Groetjes Katrien11/08/2006
Hey Kim,wij trouwen op 09.09.06 in Haaltert.Wat leuk dat jullie dat ook doen, weliswaar enkele weken vroeger.We zullen misschien eens komen kijken dan, kwestie van in de stemming te komen...Wij hebben ook nog geen definitieve locatie gevonden maar ik denk aan het station in aalst, de achterkant met de zeebergbrug,buurt rond het oud hospitaal,gewoon de markt met het belfort enzo...en héél graag zouden wij in et fabriek van Schotte gaan maar dat is naar 't schijnt gevaarlijk. Moest ik nog tips hebben zal ik ze zeker laten weten. Jij mag hetzelfde doen !groetjesAnn-Sophie
Dag Kim,Ik ben een tijdje geleden in Haaltert getrouwd. Wij zijn onze foto's bij Sterck (badkamerwinkel aan de tragel) gaan nemen. Schitterend resultaat en fantastisch ontvangen door mr. Sterck himself! Voor de rest hebben we nog heel snel (toen 't zonnetje heel eventjes scheen) aan de Zeebergbrug op die bank/kunstwerk gaan foto's maken. Wij dachten ook aan 't oud hospitaal als buitenlocatie, daar op dat bankje met Louis Paul Boon, da's ook tof! Bij ons was 't te koud om nog naar daar te gaan, jammer!Groetjes,Sylvie11/03/06
Dag Kim,Wij trouwen op 12 augustus. Voor de buitenlocatie dachten wij aan de Molenbeek. Wij gaan er vaak fietesen en vinden de natuur er prachtig.Trouwen jullie ook voor de kerk in Haaltert?groetjesCaroline