Nu Online
Momenteel zijn er 421 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pfff....

9-9-2011 20:46:45
Hallo bruidjes,

Ik heb zo even een baalgevoel bij gans het gebeuren...
Zijn al verschillende mensen uit men omgeving die iets hebben van ja maar ja wat gaat ons dat niet kosten dat jullie trouwen...We moeten een kleed kopen en een kostuum en dan moet er nog iets in je envelop.
Ik heb meestal als reactie: Je MOET niets...Iedereen geeft wat hij wil en wat hij kan...
Voor mij hoeft niet alles superchic en duur te zijn. Als je wat goed shopt kan je dan toch voor een redelijke prijs een kleed vinden en dergelijke...
Kan toch niet de bedoeling zijn dat ik alles voor iedereen betaal; om ook eens een leukere reactie van die mensen te krijgen....

Grts,
Mieke

Mieke
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1622

Fairytale Bride
8-6-2013
 Meld misbruik9-9-2011 21:17:27

Mieke,

Zo'n reacties kan je altijd verwachten, laat je hoofdje er niet naar hangen, willen jullie een groot feest moeten jullie dat doen, willen jullie het kleiner dan moet je dat ook gewoon doen... er zijn altijd mensen of familieleden die iets zullen te zeggen zullen hebben...

veel succes nog met het voorbereiden.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-9-2011 21:24:06

ik heb ook al tegen iedereen gezegd dat het zeker geen chique suite kledij moet zijn van €500 ik ga met mijn zus naar brussel in de rue de brabant shoppen daar kan ze al een chic jurkje hebben van €50-€200

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik9-9-2011 22:53:22

Voor het huwelijk van onze vrienden, waar mijn man getuige was heb ik een kleedje gekocht bij de WE voor 60€! en hij heeft zijn kostuum in uitverkoop gekocht. Normaal 800€ nu 350€ met 2 G-star hemden bij!

En dan nog in de WE verkopen ze ook goedkopere kostuums hoor en die zijn ook heel mooi!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik9-9-2011 23:05:49

je zal altijd mensen hebben waarvoor alles te veel is! ik kreeg van een zus van me te horen 'pfff dat gaat wel een lange dag worden, zenne...'

Mieke
12-5-2012
 Meld misbruik9-9-2011 23:26:21

Ja voila dat is nu ook mijn idee.. Als je beetje rondkijkt vind je toch leuke dingen voor een leuke prijs. Je maakt alles zowiezo zo duur / goedkoop als je het wil.

Alvast bedankt voor de reacties.
Khad er eventjes genoeg van :-).

Grts,
Mieke

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik10-9-2011 9:12:49

oh helemaal niet leuk zo'n reacties he!
Maar die kan je natuurlijk wel altijd verwachten,
en zoals je al zelf aangaan ze moeten niets he...

En in outlet winkels en tijdens de solden kan men echt wel koopjes doen!
Laat die reacties uw voorbereidingen zekers niet verpesten!

Groetjes

Shanna

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-9-2011 9:30:30

Wij kregen ook vaak de vraag in het begin van 'we moeten toch niet in't lang komen é'??
En wij hebben meteen ook gezegd dat iedereen mag dragen wat hij of zij wilt...
Maar die commentaar zal je altijd wel krijgen hoor...
Niks van aantrekken en vooral genieten!!

groetjes

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik10-9-2011 16:19:41

Toen wij het nieuws bij mijn schoonvader gingen melden en we er zowat over bezig waren dat er toch een 170-tal mensen uitgenodigd waren, zei hij dat we maar minder volk moesten uitnodigen, want dat het anders wel wat duur werd, en de familie van zijn ex-vrouw (moeder van mijn vriend die ondertussen overleden is en waar mijn vriend zelf een heel slechte relatie mee had) moesten we al helemaal niet vragen.
Terwijl wij ZELF heel het feest betalen, en wij het zo duur maken als wij willen. Toen ik ook sprak over evt 's nachts een taxi te voorzien zei hij ook dat het te veel kostte. Mijn vriend had eerst voor de grap gezegd dat ik zwanger was van ons derde kindje, en dat nieuws vond hij precies leuker dan dat wij gaan trouwen.
Maakt mij niet uit. Mijn familie is reuzecontent en aanhoort mijn constante gebabbel over onzen trouw, gaan mijn trouwkleed mee kiezen en helpen mij enthousiast in alle voorbereidingen, en we hebben uiteindelijk voor ons al een B&B geboekt vlak bij de feestzaal! (kost ook geld natuurlijk)
Het is onze dag, en ik weiger die te laten verpesten door negatieve reacties.

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik10-9-2011 17:58:48

'Ge gaat er toch niet teveel geld insteken hé'
Dat was de eerste reactie van mijn moeder toen we vertelden dat we gaan trouwen. Dus ik ken het gevoel. Ondertussen is ze al wat bijgedraaid nadat er wat woorden gevallen zijn.

jurgen
12-5-2012
 Meld misbruik10-9-2011 21:28:38

toen wij het mijn vader en grootvader gingen zeggen hadden we een fles champagne mee om het te vieren.
maar hun reactie was zo koel (allee proficiat, da gaat ons weer wa kosten volgend jaar, we gaan moeten sparen en toen zijn ze gewoon naar de wielerkoers op tv beginnen kijken) dat we de fles gewoon dicht gelaten hebben en terug meegenomen hebben.
De feest betalen we zelf en wie het niet interreseert hoeft niet te komen.
diegene die positief hebben gereageerd worden regelmatig door ons op de hoogte gebracht van de gemaakte regelingen en de rest zullen het wel zien als de uitnodiging in de bus zit.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik10-9-2011 22:15:20

WHAT THE F*CK!!

Dat de mensen die geen moeite willen doen thuisblijven hé!
Wie jou belangrijk vindt zal dit zonder veel moeite doen!!
Zoals je zelf al aangeeft, een kostuum of kleed hoeven niet duur te zijn om
mooi te zijn. Je kan in de C&A al een kostuum vanaf 50 euro vinden.
En dat is nu echt geen weggesmeten geld!!

En wie trouwt er in godsnaam voor de cadeaus??? Het is leuk om iets te krijgen
maar een zelfgemaakte fotokader kan even waardevol zijn als 150 euro!!

Ik snap echt niet wat die mensen hebben en hoop voor jou dat ze niet al te dicht bij je staan!

Succes

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik11-9-2011 8:17:23

Erg hé! Dat soms je naaste familie niet blij kan zijn voor je. Maar ik vermoed dat dit bij velen toch gecompenseerd zal worden door diegenen die wel enthousiast zijn.
En kosten, wij verwachten geen mensen in galakledij, enkel gewoon verzorgde kledij. En wat cadeau's betreft: wij zijn blij met datgene wat we krijgen, en verwachten zeker niet dat het cadeausgeld onzen trouw terug zal betalen, wij betalen ons trouwfeest helemaal zelf omdat wij dit ook écht willen. (Eigenlijk hoefden wij niet meer te trouwen, wij hebben alles andersom gedaan, eerst kindjes, dan huisje en nu eindelijk tijd voor onze trouw!)

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik11-9-2011 10:24:12

Gewoon doen waar jullie zin in hebben!
Wij betalen ook alles zelf en nodigen de mensen uit die we er echt graag bij willen. Diegene die niet willen komen, die blijven dan maar thuis.
Er zullen er altijd zijn die commentaar hebben, gelukkig zijn er ook nog anderen wie wel super enthousiast zijn.
Niet te veel van aantrekken en geniet van de voorbereidingen!

Groetjes,
Sonja

Mieke
12-5-2012
 Meld misbruik11-9-2011 11:24:02

Merci allemaal voor de reactie, doet echt deugd om te lezen!!!
En ben 'blij' dat ik niet de enige ben die dit moet meemaken..
Je trouwt idd niet voor de kado's he wat maken die mij uit...

Heb ook besloten om mij het niet meer aan te trekken, te genieten van alle voorbereidingen, en aan de positieve mensen mij op te trekken :-).

Want uiteindelijk al de rest doet er niet toe..

Grts,
Mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...